موسسه مالي ارنست اند یانگ پيش بيني کرد زنان مي توانند عامل نجات اقتصاد جهان باشند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی راشا تودی، موسسه ارنست اند یانگ (Ernst ampersand Young) پیش بینی کرد زنان مهم ترین بازار رو به توسعه در سراسر دنیا به شمار می آیند و می توانند اقتصاد بیمار جهانی را نجات دهند.

شمار زنانی که در سالهای اخیر سر کار می روند و درآمد دارند، به مراتب در مقایسه با دهه های گذشته در سراسر دنیا افزایش چشمگیری داشته است و همین امر باعث شده است خود زنان، به عنوان یکی از دلگرم کننده ترین بازارهای اقتصادی در سراسر دنیا به شمار آیند. در حال حاضر سه چهارم از زنان در کشورهای در حال توسعه یافته از فعالیت های اقتصادی دور هستند و در صورت بازگشت آنان، تاثیر این نیروی کار تازه نفس بیش از انفجار جمعیتی در قرن گذشته خواهد بود.

بر اساس پیش بینی این موسسه، درآمد زنان در سراسر دنیا در سال 2012 سیزده تریلیون دلار است که تا 2017، این میزان به هجده تریلیون دلار می رسد که دو برابر تولید ناخالص داخلی چین و هند است.

به گفته این نهاد همین امر نشان می دهد دنیای سرمایه داری که اکنون در اختیار مردان است، باید سرمایه گذاری خود را روی زنان شروع کند که شامل آموزش و تجارت می شود و باید امکانات لازم برای حضور زنان در پست های مدیریتی فراهم شود.
برچسب ها: ernst ، ampersand ، زنان ، اقتصاد ، young
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار