افضلي‌فر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

كميسيون اصل 90 پس از تعطيلات به عدم تمکين مرتضوي از حکم ديوان عدالت اداري رسيدگي مي‌كند

سخنگوي كميسيون اصل 90 مجلس، گفت:مرتضوي پس از حکم ديوان عدالت اداري فاقد صلاحیت برای ادامه فعاليت در صندوق تامين اجتماعي است در اولين جلسه پس از تعطيلات پارلمان به اين موضوع رسيدگي خواهيم كرد.

مصطفي افضلي‌فر نماينده مردم اردبيل، نمين و نير در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به عدم تمكين رئيس صندوق تامين اجتماعي از اجراي حكم ديوان عدالت اداري مبني بر کناره گيري از اين نهاد گفت: مرتضوي پس حکم  ديوان عدالت اداري فاقد صلاحیت برای ادامه فعاليت در صندوق تامين اجتماعي است.

وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا با عدم تمكين در اجراي حكم ديوان عدالت اداري وزير كار، رفاه و امور اجتماعي استيضاح  خواهد شد يا خير افزود: كميسيون اصل 90  در اولين جلسه پس از تعطيلات به عدم تمکين مرتضوي از حکم ديوان عدالت اداري رسيدگي خواهد کرد اما در مورد استيضاح شيخ‌الاسلامي طرح و برنامه‌اي در خانه ملت وجود ندارد.

عضو هيئت رئيسه كميسيون اصل نود تاکيد کرد: در ميان نمايندگان خانه ملت هيچگونه طرحي براي استيضاح شيخ السلام وزير تعاون،کار و رفاه اجتماعي وجود نداشته، بنا بر اين با عدم تمكين مرتضوي از حكم ديوان عدالت اداري، شيخ‌الاسلامي استيضاح نمي‌شود.

برچسب ها: افضلی ، نماینده ، نمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار