رئيس شوراي اصناف کشور اعلام کرد نمايشگاه هاي عرصه مستقيم کالا (پاييزه) مانند سال هاي گذشته در کشور در 300 مرکز عرضه مستقيم کالا برگزار مي شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، قاسم نوده فراهاني در گفتگو با راديو اقتصاد ، گفت:اين نمايشگاه ها با همکاري اتحاديه ها و مجامع امور صنفي برگزار مي شود و در شهر تهران در 5 نقطه (سازمان گوشت تهرانپارس ، فرهنگسراي خاوران، بوستان ولايت ، پارک ارم و مصلاي تهران) خواهد بود.

نوده فراهاني افزود : نمايشگاه در چهار مرکز نخست از 15 شهريور آغاز مي شود و تا 24 شهريور ادامه مي يابد ، در مصلاي تهران هم  از 23 تا 31 شهريور برگزار خواهد شد.

رئيس شوراي اصناف کشور تاکيد کرد : کالاهايي که عرضه مي شود شامل کالاهاي پرتقاضا به مناسبت اوايل مهر و بازگشايي مدارس است.

وي گفت: عمده اين کالاها شامل نوشت افزار ، کيف ، کفش ، البسه ورزشي و  نياز دانش آموزان است و توليد کنندگان حضور پيدا کنند و عرضه از توليد به مصرف انجام شود.

نوده فراهاني گفت : توليدکنندگان ، کالاهاي باکيفيت را با تخفيف عرضه مي کنند که به نفع بخش توليد و مصرف است و توليد کننده با فروش بيشتر و نقدي وجوه خوبي به دست مي اورد.

وي از توليدکنندگان خواست کالاهاي باکيفيت عرضه کنند تا مردم رضايت داشته باشند و در باره کالاهايي که توليد داخل دارد ، اجازه عرضه مشابه  خارجي داده نمي شود.

نوده فراهاني گفت : ساعت نمايشگاه از 10 صبح تا 10 شب خواهد بود و در مرکز برخي استان ها شايد تغيير کند که در همان استان ها اطلاع رساني مي شود./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار