نائب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: در تماس‌هايي كه با قشقاوي معاون كنسولي وزارت امور خارجه داشته‌ايم، وي ابراز اميدواري كرده‌ كه 7 ايراني ربوده شده در ليبي پيش از اجلاس غير متعهد ها در تهران آزاد مي شوند.

منصور حقيقت‌پور نماينده سرعين، نمين و اردبيل در خانه ملت، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرين وضعيت ايرانيان ربوده شده در ليبي گفت: در تماس‌هايي كه با قشقاوي معاون كنسولي وزارت امور خارجه داشتيم، وي ابراز اميدواري كرده كه 7 ايراني ربوده شده در ليبي پيش از اجلاس غير متعهد ها در تهران آزاد مي شوند.

وي تاکيد كرد: قشقاوي  اظهار داشته مقامات ليبي به صورت جدي پيگير وضعيت ربوده شدگان بوده‌اند و سعي دارند پيش از اجلاس غيرمتعهدها در تهران 7 ايراني آزاد شوند.

حقيقت‌پور با اشاره به حضور مقامات ليبي در اجلاس غير متعهد ها، افزود: با پيگيري‌هاي صورت گرفته شده اميدوار هستيم  پيش از سفر  مقامات ليبي براي اجلاس غيرمتعهد ها در تهران  شاهد آزادي 7 ايراني ربوده شده در ليبي باشيم.

نائب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي  خاطرنشان كرد: فشارهاي مجلس مسبب سرعت بخشيدن به آزادي اتباع ربوده شده در ليبي بوده است.

انتهاي پيام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار