تیم هندبال بانوان ذوب آهن طی مکاتباتی با فدراسیون آمادگی خود را براي حضور در لیگ برتر اعلام کرد.


علی حیات پور، مسئول برگزاری مسابقات هندبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران  افزود:  متاسفانه تیم هندبال بانوان ذوب آهن به دلیل مشکلات مالی قصد داشت در مسابقات لیگ برتر سال جاری حضور نداشته باشد با توجه به اینکه این تیم از تیم های خوب کشورمان است مکاتباتی با آنها صورت گرفت تا به لیگ برتر برگردند آنها نیز روز گذشته این موضوع را به ما اطلاع دادند.
وی تصریح کرد: مدیر عامل باشگاه ذوب آهن اصفهان اعلام کرده است که بخشی از هزینه را قبل می شویم و مابقی باید از طریق اسپانسر تامین شود واین تیم در تلاش است که این مسئله را حل کند و به رقابتها برگردد.
حیات پور در ادامه گفت: با توجه به اینکه فرصت ثبت نام تیم ها هم  تمام شده است باید فدراسیون تصمیم بگیرد که ذوب آهن تا کی فرصت دارد.
 وی عنوان کرد:  مسابقات لیگ برتر بانوان از روز 31 شهریور کار خود را از آغاز می کند و 8 تیم به مصاف هم خواهند رفت.
حیات پور اضافه کرد: اردوهای آماده سازی تیم ملی  بانوان در دهمین مرحله روز گذشته در تالار هندبال به کار خود پایان داد این اردو از 20  شهریور  آغاز شده بود.
 وی عنوان کرد: بانوان ملی پوش کشورمان شهریور در کشور صربستان اردوی بین المللی خواهد داشت تا دراین کشور که از نظر هندبال در دنیا مطرح است  چند دیدار تدارکاتی داشته باشد واز تجربیات این تیم استفاده کند.
حیات پور گفت: برپائی اردو در کشور هایی مطرحی صربستان باعث می شود نقاط ضعف و قوت تیم معلوم شود و از داشته های آنها در به منظور  تفویت تیم گام برداریم.
وی تاکید کرد: تیم ملی هندبال بانوان برای سومین بار به رقابت های آسیائی که آذر سال جاری در اندونزی برگزار خواهد شد اعزام می شود با توجه به اینکه  اردوها در زمان مناسب برگزار می شود امیدواریم بتوانیم عنوان  خوبی برای کشورمان کسب کنیم.
حیات پور در پایان خاطر نشان کرد:  خوشبختانه هندبال بانوان رو به جلو حرکت می کند و آینده درخشانی برای آنها در سالهای نزدیک تصور می کنیم./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار