سرمربي تيم ملي واليبال ناشنوايان اظهار داشت: با رسيدگي و توجه به تيم ملي واليبال آينده درخشاني در انتظار ملي پوشان ايران است.


فرهاد داخم  در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، گفت: تيم ملي واليبال  ايران با 8 بازيكن جديد و آينده دار راهي مسابقات جهان شده و اميدواريم با اين تيم در نخستين تجربه در مسابقات جهاني نتايج قابل توجه و شايسته اي كسب كنيم .

وي ادامه داد: تيم ملي ناشنوايان از شهريور 88 تا كنون در تورنمنت و رقابت رسمي و بين المللي شركت نكرده است ضمن اينكه اردوهاي آمادگي منظم و مستمري نيز براي واليباليست ها برگزار نشده است .

داخم تصريح كرد: در مسابقات جهاني بلغارستان با بازيكنان جديد شركت كرده ايم و قصد داريم با كشف و پرورش ساير استعدادهاي ناشنوا واليبال ايران و همچنين كاهش ميانگين سني و ارتقاء ميانگين قدي براي موفقيت در المپيك 2013 آماده شويم .

داخم افزود: تا شروع المپيك 2013 زمان كافي در اختيار داريم و به طور حتم تا المپيك پيشرفت كرده و تجربه لازم را نيز پيدا خواهيم كرد.

سرمربي تيم ملي واليبال خاطرنشان كرد: موفقيت تيم ملي واليبال در مسابقات علاوه بر تلاش و هدف گذاري انجمن نياز به پيگيري فدارسيون و حمايت وزرات ورزش و جوانان دارد./ق

برچسب ها: داخم ، تیم ملی ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار