جاده فرودگاه بين المللي حلب و اطراف آن نيز از وجود افراد مسلح تروريست پاکسازي شد و تلاش‌های افراد مسلح تروریست برای تسلط بر این فرودگاه ناکام ماند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، ارتش سوریه به تعقیب افراد مسلح در تعدادی از محله‌های شهر حلب ادامه می دهد و ارتش پس از چند روز درگیری با افراد مسلح که در اطراف جاده منتهی به فرودگاه بین المللی حلب پنهان شده بودند توانست این جاده و اطراف آن را از وجود گروه‌های مسلح پاکسازی کند.

افراد مسلح در محله سیف الدوله که در نزدیکی جاده فرودگاه بین المللی حلب قرار دارد پناه گرفته بودند.

جاده فرودگاه بین المللی حلب در معرض حمله برخی افراد مسلح بود و آنها در تلاش بودند با این حملات پیام‌های متعددی بدهند چرا که این جاده و فرودگاه بین المللی حلب، راهبردی هستند.

ارتش سوریه پس از درگیری با گروه‌های مسلح در چندین محور این جاده را پاکسازی کرد.

درگیری‌ها و عملیات تک تیراندازی چندین روز طول کشید و ما اینجا حضور داشتیم و شاهد آن بودیم.

افراد مسلح سلاح‌ها و خمپاره هایی در اختیار داشتند که در تلاش بودند با شلیک خمپاره ها به فرودگاه جلوی فعالیت فرودگاه را بگیرند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: خدا را شکر اکنون امنیت برقرار شده و اوضاع بسیار خوب است. باندها و شبه نظامیان مورد حمایت کشورهای عرب خلیج فارس تلاش می کردند جلوی فعالیت فرودگاه را بگیرند.

محافظان فرودگاه با شجاعت تمام از فرودگاه حفاظت کردند و شمار زیادی از تروریست‌ها را کشتند و فرودگاه اکنون امن است.

با ادامه عملیات پاکسازی تعدادی از محله های حلب به ویژه محله سیف الدوله و محله السکری، جاده فرودگاه بین المللی حلب امن شده و تحت حمایت نیروهای امنیتی قرار گرفته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار