لیبروی تیم والیبال کاله آمل برای حضور در لیگ برتر امسال با وجود به اتمام نرسیدن مهلت قراردادش با مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه وارد مذاکره شد.

عبدالرضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من طی چندین جلسه با مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه برای همکاری در لیگ برتر امسال وارد مذاکره شدم و تا حدودی با یکدیگر به توافق رسیدیم.
 
وی تصریح کرد: عقد قطعی قرارداد میان من و تیم شهرداری ارومیه مشروط به داشتن رضایت نامه از باشگاه فرهنگی ورزشی کاله آمل بود مذاکره من با تیم شهرداری ارومیه در شرایطی که هنوز مهلت قراردادم با آملی ها به اتمام نرسیده بود غیر قانونی بود اما در آن زمان هنوز تکلیف حضور کاله در لیگ برتر امسال مشخص نبود.
 
وی گفت: پس از اتمام مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا و بازگشتمان به کشور مشخص نبود که تیم کاله در مسابقه شرکت می کند یا خیر؟ به همین دلیل من با شهرداری ارومیه وارد مذاکره شدم.
 
لیبروی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه گفت: در حال حاضر که حضور تیم کاله آمل در رقابت های لیگ برتر قطعی شده است با توجه به آنکه قراردادم با آنها دو ساله بود من در لیگ امسال هم در ترکیب آملی ها حضور خواهم داشت.
 
وی یادآور شد: ارومیه شهر من و زادگاهم است، والیبال این شهر و وضعیت آن برایم از اهمیت بالایی برخوردار است اما در شرایط کنونی که با آملی ها قرارداد دارم فقط برای رسیدن به اهداف متعالی باشگاه کاله تلاش می کنم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار