وظيفه اتحاديه راديوهای قرآنی و اسلامی برای اطلاع‌رسانی وضعيت مسلمانان ميانمار بسيار حساس است چرا كه رسانه‌های اسلامی بايد حامی مردم مسلمان باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛محمدحسين محمدزاده، مدير شبكه راديويی قرآن، در گفت‌وگو با خبرگزاری‌ قرآنی ايران‌(ايكنا) با بيان اين مطلب گفت: راديو قرآن به عنوان دبير كل اتحاديه راديو‌های قرآنی و اسلامی، همواره به مسائل مربوط به كشورهای مسلمان به ويژه كشورهايی كه دچار بحران شده و تحت ستم حكامشان هستند، حساس بوده و واكنش نشان داده است.
وی بيان كرد: به هنگام تحولات و برخوردهای دور از انسانيت در كشورهای بحرين و ميانمار راديو قرآن اعلام موضع داشته و به عنوان دبيركل اتحاديه راديوهای قرآنی و اسلامی بيانيه صادر كرد كه ‌هم‌اكنون در سايت راديو قرآن نيز موجود است. اين دو بيانيه به تمامی اعضای اتحاديه فرستاده شده تا آنها در يك همگرايی مطلوبی قرار گيرند.
مدير شبكه راديويی قرآن افزود: امروز بر مسلمانان جهان واجب است وضعيت مسلمانان مظلوم ميانمار و بحرين را به گوش عالميان برسانند و در اين ميان وظيفه اتحاديه راديوهای قرآنی و اسلامی برای اطلاع‌رسانی وضعيت مسلمانان ميانمار بسيار مهم‌تر و حساس‌تر است چرا كه رسانه‌های اسلامی بايد حامی مردم مسلمان و بيانگر ظلم‌هايی كه بر آنها روا می‌شود، باشند.
وی افزود: امروز تمام مجامع بين‌المللی و شبكه‌های خبری كه در مقابل اين جنايت‌ها سكوت می‌كنند، مسئول اين ظلم و بی‌عدالتی در ميانمار هستند پس با اطلاع‌رسانی صحيح بايد در برابر اين جنايات ايستاد و آن‌ها را محكوم كرد.
محمدزاده در ادامه با اشاره به وضعيت شيعيان بحرين گفت: اميدواريم با مجاهدت‌های برادران و خواهرانمان در بحرين وضعيت مسلمانان به ويژه شيعيان در اين كشور بهبود يابد./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.