فرماندار خوانسار گفت: طرح احداث تونل خوانسار در قالب مهرماندگار، كاهش 50 كيلومتري مسافت و رشد اقتصادي اين شهر را در پي خواهد داشت.

پوراحمدي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران بيان كرد: اين طرح در سفر رئيس جمهور به شهرستان خوانسار به تصويب رسيد و با پيگيري هاي استاندار و مسئولين شهري مربوطه طرح مطالعاتي آن انجام شد و بعد از بازديد وزير راه و شهرسازي اين طرح در قالب طرح مهر ماندگار قرار گرفت.

وي ادامه داد: اين تونل حدود 700 متر است كه نزديك به 50 كيلومتر مسافت تهران را به نقاط مركزي كشور كاهش مي دهد و خوانسار را با اصلاح ادامه مسير به راه هاي اصلي كشور متصل مي كند با توجه به تغيير وضعيت شهرهاي اطراف به شهرستان اين تونل نقش پررنگ تري در منطقه ايجاد مي كند.

وي تصريح كرد: احداث اين تونل نقش مهمي در توسعه كشاورزي منطقه و مسير ترانزيت بار در كشور مي تواند ايفا كند اين طرح با تخصيص بودجه از سوي دولت به اداره راه و شهرسازي استان براي شناسايي پيمانكار سپرده شده و حدود يك ماه ديگر كلنگ شروع به كار اين طرح خواهد خورد.

پوراحمدي در پايان گفت: اجراي اين طرح مي تواند بخش مهمي از تردد جاده اي از ناحيه مركز كشور به سمت تهران و به عكس را تحت پوشش خود قرار دهد و از حوادث جاده اي در نقاط كوهستاني و كاهش قيمت تمام شده حمل و نقل بار را در پي خواهد داشت./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار