مسابقه و انجام ورزش های آبی در واقعیت و یا در دنیای مجازی می تواند بسیار لذت بخش باشد یکی از این ورزش ها جت اسکی است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، جت اسکی از جمله ورزش هایی است که با توجه به قیمت زیادش همه نمی توانند از آن استفاده کنند اما در دنیای مجازی می توانید از این ورزش به طور رایگان استفاده کنید.

به تازگی شرکت "Victor Unit" بازی جدید را با نام "Riptide GP" به بازار عرضه کرده است که به شما این امکان را می دهد که به طور رایگان و با لذت بسیار بالایی این ورزش را انجام دهید.


این بازی با توجه به گرافیک و فیزیک بسیار خوبی که دارد توانست در هفته های اول حضورش در بازار با استقبال خوبی روبرو شود.

در این بازی شما به چند صورت می توانید مسابقات را انجام دهید. شما می توانید مسابقات را ساده برگزار کنید، در یک لیگ شرکت کنید یا دورهای سریع را به نام خودتان ثبت کنید.


بعد از انجام هر مسابقه و به دست آوردن مدال هر رشته زمین ها و جت اسکی های بیشتری برای شما باز می شود و این به شما کمک می کند تا مدال های بهتر و زمان های بهتر برای خودتان به ثبت برسانید.

از جمله نکات جالب بازی می توان به حرکات نمایشی در حین بازی اشاره کرد. در طول بازی در میان راه شما سکوهایی قرار دارد که می توانید از روی آن ها بپرید و در هوا حرکات نمایشی را انجام دهید.

با هر بار انجام این حرکات جایزه ای به صورت "Boost" به شما داده می شود که می توانید به کمک آن سرعت خودتان را افزایش دهید.


گرافیک بازی بسیار عالی است و از سطح تلفن های همراه بسیار بالاتر رفته است. این در حالی است که صدا گذاری بازی نیز بسیار خوب است و حس یک مسابقه واقعی را به شما القا می کند.

این بازی می تواند ساعت ها شما را به خودش مشغول کند و پیشنهاد خوبی برای روزهای گرم تابستان است تا با یک ورزش آبی خودتان را خنک کنید.

برای دانلود نسخه آندروئید این بازی اینجا را کلیک کنید./ق پ

برچسب ها: مسابقه ، جت اسکی ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار