شرکت ارتباطات زیر ساخت، اقدام به تصویب 20 درصد تخفیف در قیمت گذاری هر STMI نموده است.

محمد علی آخوند زاده مدیر رسانه ای شرکت ارتباطات زیر ساخت در گفتگو با خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات باشگاه خبرنگاران گفت: در پی تکلیف برنامه پنجم توسعه مبنی بر افزایش ضریب نفوذ اینترنت به خانوار ها و امکان دسترسی اقشار مختلف جامعه به اینترنت پرسرعت 20 درصد تخفیف مضاعف در دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار گرفته است.
 
وی افزود: پس از انجام کارشناسی ها و با توجه به کاهش قیمت تمام شده تهیه پهنای باند از اپراتورهای بین المللی، شرکت ارتباطات زیر ساخت در جهت متعادل سازی قیمت اینترنت مصرف کنندگان و ارائه سرویس ارزان  و متناسب با قیمت منطقه ای این تخفیف از تاریخ 91/1/1 مشروط به این که تخفیف در نظر گرفته شده منجر به کاهش قیمت اینترنت مشترکین و استفاده کنندگان خانگی شود، موافقت كرد.
 
آخوند زاده در ادامه اظهار داشت: این تخفیف شامل آن دسته از ارائه کنندگان سرویس دهنده اینترنت می شود که مستندات و مدارک مثبته در این خصوص ارائه نمایند.
 
وی در پایان گفت: با این حال پیش بینی شود بازنگری انجام شده در تعرفه اینترنت و کاهش قیمت آن باعث افزایش میزان  تقاضا از سوی مصرف کنندگان و موجب افزایش درصد توسعه و ضریب نفوذ استفاده دیتا در سطح کشور خواهد شد./عط
برچسب ها: سرویس ، تخفیف ، متناسب ، مشترکین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار