مراسم تودیع حیدر علی عبادی مدیر کل پیشین و معارفه حمیدرضا خانپور مدیر کل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با حضور مشاور عالی ریاست سازمان فنی و حرفه ای برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مراسم تودیع حیدر علی عبادی مدیر کل پیشین و معارضه حمید رضا خانپور مدیر کل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با حضور جاجلو مشاور عالی ریاست سازمان، ولیخانی معاون اداری و پشتیبانی و نیک آیین مدیر کل حراست سازمان فنی و حرفه ای کشور صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در ابتدای مراسم مشاور عالی سازمان با اشاره به خدمت 32 ساله مدیر کل پیشین گفت: برخود لازم میدانم به نیابت از معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ریاست سازمان تقدیر و تشکر خود را از کارکنان خودم صادق  و تلاشگر  استان تهران و هر یک شانزدهم نیروی انسانی سازمان را تشکیل می دهند و با وجود حداقل حقوق و تورم سنگین با صبوری و نجابت مشغول به خدمت هستند را ابراز کنم. جاجلو با اذعان این مطلب که عبادی فردی متدین، معتقد و با مسئولیت و متعهد به کار است افزود: ایشان با تعاملاتی که با سازمان داشته اند بسته های مناسب آموزشی را فراهم کرده و مدیر کل جدید استان با تعاملات انجام گرفته ارتقا جایگاه آموزشی استان را عملیاتی را اجرایی خواهد کرد.
مشاور عالی ریاست سازمان با اشاره به نگاه عدالت، برابری ریاست سازمان ابراز داشت: اینجا تهران است و سطح آموزشی و رفاهی کارکنان باید بین ستاد استانهای تهران و البرز و مرکز تربیت مربی یکسان باشد هم چنین بسته های کاری در تهران باید هموارتر از استان های دیگر باشد و تلاش های خالصانه و دلسوزانه کارکنان استان تهران جای تشکر  و قدردانی دارد.
این گزارش حاکیست، حمیدرضا خانپور مدیر کل جدید استان تهران با اظهار قدر دانی از اعتماد خاص ریاست سازمان فنی و حرفه ای کشور و مشاور عالی ریاست و معاون اداری  و پشتیبانی سازمان گفت: با تشکر ویژه از تلاش مدیر کل پیشین استان امیدوارم که درکنار جمع صمیمی و پرتلاش استان تهران بتوانیم با کار و تلاش گام های موثری در جهت توسعه مهارت آموزی و ارایه آموزش های منجر به ایجاد اشتغال برداریم.
وی از مجموعه همکاران دراین اداره کل نیز خواست با ارایه مشاوره کاری و آموزشی زمینه پربارتر شدن و فعالیت های اداره کل استان را فراهم  کنند.
گفتنی است: در پایان این مراسم حکم حمید رضا خانپور مدیر کل جدید استان و تقدیر نامه حیدر علی عبادی از سوی معاون اداری و پشتیبانی و مشاور عالی ریاست سازمان قرائت و به آنها اهدا شد./ز
برچسب ها: ریاست ، کل ، پیشین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار