رييس ستادكل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در پيام‌هاي جداگانه‌اي، فرارسيدن عيد سعيد فطر و حلول ماه شوال 1433 هجري قمري را به مقامات و فرماندهان ارتش كشورهاي اسلامي جهان تبريك گفت.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشگر بسيجي سيدحسن فيروزآبادي، در پيام‌هاي جداگانه‌اي، فرارسيدن عيد سعيد فطر و حلول ماه شوال 1433 هجري قمري را به مقامات و فرماندهان ارتش كشورهاي اسلامي جهان تبريك گفت.
 
در پيام تبريك سرلشگر فيروزآبادي آمده است:

موج فزآينده اقبال كه به سمت اسلام و ارزش‌هاي ديني و گسترش نهضت بيداري اسلامي روي آورده، نويد بخش تحول بنيادين در جهان معاصر است و نيروهاي مسلح به عنوان كانوني اطمينان بخش، زمينه ساز اقتدار و امنيت ملي كشورها نقش حياتي را در اين عرصه دارند.
 
وي به مصائبي نظير نسل كشي مسلمانان در فلسطين، افغانستان و ميانمار كه در جهان اسلام وجود دارد، اشاره كرد و افزود: رژيم صهيونيستي درصدد درگير كردن ارتش هاي اسلامي و به وجود آوردن بحران‌هاي داخلي و بين‌المللي و مشابه آنچه در سوريه ديديم، است.
 
سرلشگر فيروز آبادي خاطرنشان كرد: هدف اصلي اين اقدامات مهار حركت‌هاي اسلامي و تضعيف جبهه مقاومت و كاهش ظرفيت اثرگذاري كشورهاي مسلمان در معادلات جهاني است كه مقابله با آن نيازمند همفكري و هماهنگي دولتمردان جهان اسلام و هوشياري نسبت به ابعاد اين توطئه‌ها است.
 
رييس ستادكل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در ادامه ضمن ابراز اميدواري و تمسك جستن به آيات نوراني قرآن مجيد در سايه وحدت و همدلي، شكوفايي روز افزون امت‌هاي اسلامي و قطع ايادي دشمنان اسلام و صلح و آرامش را در تمام جهان اسلام خواستار شد.
 
سرلشگر فيروز آبادي در خاتمه اين پيام براي مقامات نظامي كشورهاي اسلامي و خانواده هاي آنها و همچنين نيروهاي مسلح اين كشورها از خداوند منان سربلندي و بهروزي مسئلت كرده است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دفاعی ، تبریک ، عید فطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار