معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران گفت: هزار و 500 دستگاه اتوبوس و چهار خط مترو به صورت رايگان به شهروندان در روز قدس خدمت رساني مي کنند.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران،جعفر تشکري هاشمي افزود: امروز سرفاصله حرکت قطارها در خط 4 مترو به 7 دقيقه کاهش پيدا کرد، ضمن اين که خدمات مترو براي شرکت کنندگان در مراسم مذکور به صورت رايگان عرضه شد.
وي با اشاره به حضور اتوبوس هاي شرکت واحد بر محل هاي هميشگي و مساجدي که هر هفته از آن مکان ها به سمت محل برگزاري نماز جمعه خدمت رساني مي کند، اظهار داشت : علاوه بر اين خدمات ويژه ناوگان اتوبوسراني با استفاده از يک هزار و 500 دستگاه اتوبوس از ساعت 8 صبح تا پايان مراسم و برگزاري نماز جمعه به صورت رايگان در خدمت شهروندان قرار گرفت.
معاون شهردار تهران از خدمات رساني ناوگان اتوبوسراني از 43 ميدان و پايانه به سمت مسيرهاي هشت گانه راهپيمايي خبر داد و تصريح کرد: همچنين نسبت به تقويت تمامي خطوط اتوبوسراني که به ايستگاه هاي اصلي مترو منتهي مي شوند نيز اقدام شد تا مسافران مترو با سرعت و سهولت به مسيرهاي راهپيمايي منتقل شوند.
وي از دپوي اتوبوس هاي شرکت واحد در 9 محل از پيش تعيين شده خبر داد و اضافه کرد: ناوگان تاکسيراني نيز در 13 مسير جهت جا به جايي راهپيمايان به ميعادگاه نماز جمعه فعاليت داشت، ضمن اين که تاکسي هاي ون در سه محل براي افرادي که به هر علت براي رسيدن به خانه و خانواده هاي خود نيازمند کمک بودند، مستقر شدند.
تشکري هاشمي با بيان اين که با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده، وسايل نقليه عمومي بلافاصله بعد از پايان خدمات رساني به راهپيمايان روز قدس براي نقل و انتقال شهروندان به مراسم نماز عيد فطر آماده مي شوند، تاکيد کرد: ناوگان حمل و نقل عمومي براي جا به جايي نمازگزاران عيد فطر آمادگي دارد.
وي با اشاره به اين که مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) در سخنراني اخيرشان در ديدار با آزادگان سر افراز مساله قدس را مساله اساسي دنياي اسلام دانستند، اعلام کرد: به اين منظور تمام توان و ظرفيت خود را جهت حضور هر چه با شکوه تر شهروندان روزه دار در مراسم راهپيمايي روز قدس به کار گرفتيم.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران در پايان خاطرنشان کرد: مديريت شهري جهت خدمات رساني در مراسم نماز عيد فطر به عنوان يکي از بزرگ ترين اعياد مسلمانان نيز از هيچ تلاش و کوششي فروگذار نخواهد کرد./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار