رسانه هاي غربي از اطلاع رساني درباره جنايات رژيم صهيونيستي در راديو و تلويزيون جلوگيري مي‌كنند.

روبرتو كوتزولنيو هنرمند نقاشي ايتاليايي كه به تازگي اولين نمايشگاه خود با عنوان روز قدس را در فرهنگسراي انديشه برگزار كرده است در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: نمايشگاه نقاشي گامي به سوي آزادي دربرگيرنده نقاشي هايي كه براساس واقعيت تصوير شده است.
وي گفت: اين نقاش با الهام از عكس هاي واقعي از جنايات رژيم صهيونيستي طراحي شده است.
كوتزولينو در ادامه اظهار داشت: براي اولين بار اين نقاشي ها براي نمايش به ايران آورده ام البته تاكنون آثارم را كه با موضوع مردم فلسطين است را در هيچ كشوري به نمايش نگذاشته ام.
وي درباره علت عدم نمايش آثارش در كشورهاي ديگر گفت: در رسانه هاي غربي سانسورهاي شديدي نسبت به اطلاع رساني جنايات رژيم صهيونيستي وجود دارد بنابراين اطلاعات جنايات آنها از طريق راديو و تلويزيون اصلا قابل دسترسي نيست.
وي گفت: به همين جهت از برگزاري اين نمايشگاه نيز جلوگيري مي‌شد بنابراين نمي‌توانستم آثارم را در كشورهاي ديگر به نمايش بگذارم چرا كه از برگزاري آن جلوگيري مي شد.

*نام فلسطين جنايات رژيم صهيونيستي را به ياد مي‌آورد
اين نقاش ايتاليايي گفت: زمانيكه از فلسطين ياد مي شود به سرعت ذهن به جنايات رژيم صهيونيستي و بستن حريم ها و اشغال يك كشور سوق پيدا مي‌كند.
وي گفت: يكي از آثاري كه با آن ارتباط زيادي برقرار مي‌كنم چهره اي از خبرنگار ايتاليايي است كه به وسيله رژيم صهيونيستي به قتل رسيده اما در رسانه هاي اين رژيم جنايت كار عنوان شد كه فلسطيني ها اين خبرنگار را به قتل رسانده اند.

*مقابله با اطلاعات نادرست غرب
وي در ادامه گفت: برگزاري اين نمايشگاه شايد بتواند فرصتي كوچك براي بيان جنايات رژيم صهيونيستي باشد و البته با اطلاعات غلط و غير واقعي غرب نسبت به فلسطين جلوگيري كند.
وي خاطرنشان كرد: رژيم صهيونيستي رسانه هاي زيادي را در جهت ارائه اطلاعات غير واقعي درباره جنايات خود در اختيار دارد و با اين اطلاع رساني نادرست باعث عدم آگاهي جهانيان در اين زمينه مي شود.
وي درباره نمايش آثارش در كشورهاي ديگر نيز گفت: اگر در كشورهاي ديگر اجازه نمايش جنايات رژيم صهيونيستي وجود داشته باشد حاضرم اين آثار را حتي براي آگاه شدن رژيم صهيونيستي به آن ها نيز نشان دهم اما متاسفانه كشورهاي اروپايي اجازه نمايش اين آثار را نمي‌دهد.
گفتني است، نمايشگاه گامي به سوي آزادي كه به مناسبت روز قدس برگزار شده است تا 28 مرداد در فرهنگسراي انديشه ادامه دارد./ي2
برچسب ها: نقاش ، ایتالیا ، کوتزولنیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار