استاندار بوشهر گفت: برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها به میزبانی تهران نشان از عزت، اقتدار و کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان گناوه اظهار داشت: رمز موفقیت نظام تعامل، وحدت و همدلی است و این موفقیت باید با همین شاخص‌ها تداوم یابد.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها در ایران تصریح کرد: اینکه در آستانه برگزاری این اجلاس در کشور هستیم از ویژگی‌های عزت، اقتدار و کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار بوشهر افزود: 30 سال ایستادگی و مقاومت در برابر فشارها، تحریم‌ها و تهدیدها نشان از کارآمدی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

جهانبخش با بیان اینکه در دولت‌های نهم و دهم خدمات ارزنده‌ای در استان بوشهر انجام شده است، یادآور شد: در طرح مهر ماندگار 900 طرح با 170 هزار میلیارد تومان اعتبار در حال اجراست که یک پنجم این طرح‌ها در استان بوشهر است.

استاندار بوشهر تعداد طرح‌های مهر ماندگار در استان بوشهر را 39 طرح با 37 هزار و 900 میلیارد تومان اعتبار عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در سه برنامه پنج ساله توسعه در مجموع 430 میلیارد تومان برای توسعه استان بوشهر سرمایه گذاری شد در حالی که در برنامه چهارم پنج برابر 15 سال گذشته معادل دو هزار و 300 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

جهانبخش اظهار داشت: این امر نشان دهنده خدمات ارزنده دولت خدمتگذار و جلوه کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.

وی تعامل و همدلی مسئولان در استان بوشهر را ستودنی خواند و گفت: توسعه استان با هدایت‌های امام جمعه و نماینده مجلس خبرگان و تعامل و هماهنگی مدیران اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس محقق می‌شود./ج1

برچسب ها: بوشهر ، اجلاس ، طرح مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.