سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: هدف ما كسب امتیاز برای به دست آوردن سهمیه در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا می باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان مجتبی تقوی' دیشب در كنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش با تیم فولاد مباركه سپاهان اظهارداشت: این تیم در پایان مسابقات لیگ برتر باشگاههای كشور نسبت به فصل گذشته،جایگاه بهتری را به دست می آورد.

وی با اشاره به اینكه باشگاه های سپاهان اصفهان و سایپای البرز عقد خواهرخواندگی دارند،افزود: تیم ما ا مشب درخانه دوم خود بازی خواهد كرد و من از این موضوع خوشحالم و احساس غریبی نمی كنم.

سرمربی فوتبال سایپای البرز با بیان اینكه این تیم، با جذب بازیكنان باانگیزه و جوان بهترین دوران خود در سالهای اخیر را پشت سر می گذارد، ابراز امیدواری كرد كه با استفاده از این بازیكنان به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا حضور یابد.

وی درباره اعتراض های خود به قضاوت های فصل جاری لیگ برتر كه در روزهای گذشته انجام شد، گفت : تا پایان هفته چهارم لیگ برتر باشگاههای كشور به دلیل اشتباهای داوری در حق سایپا اجحاف شد و من برای دفاع از حقانیت خود به داوریها اعتراض كردم.

تقوی درباره 'رحمان احمدی' دروازه بان تیمش كه فصل گذشته در تیم سپاهان عضویت داشت،گفت: احمدی بعنوان بازیكن با شخصیت و صبور،قهرمانی لیگ برتر را در هر دو تیم تجربه كرده و انتظار دارم هواداران سپاهان در دیدار امروز قدردان وی باشند.

تیم فوتبال سایپای البرز در هفته پنجم لیگ برتر باشگاه های كشور امشب ساعت 22 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان فولاد مباركه سپاهان است./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.