روز قدس تبلور بیداری اسلامی و گسترش تفکر امام خمینی(ره) در جهان است

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران امام جمعه شهرستان قائم شهر با قدر دانی از حضور با شکوه وپر شور مردم این شهرستان گفت :امسال با توجه به شرایط ویژه جهانی " شکست مدعیان دموکراسی در امریکا و غرب و حضور ملتهادر راهپیمایی روز قدس موجب تبلور اتحادو همبستگی "استقامت ملت های مسلمان در جهان شده است.

حجت الاسلام معلمی با بیان اینکه بیداری اسلامی استکبار جهانی به خصوص اسرائیل وامریکا به زانو دراورده است افزود : فریاد استکبار ستیزی ملتهای ازاده و به ویژه کشورمان ایران دشمنان اسلام را به نابودی رسانده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور مردم روزه دار ایران در زیرهوا گرم " حماسه دیگر خلق کردند که لرزه بر اندام دشمنان اسلام ایران می اندازد بیان داشت:امام راحل مسعله قدس رایک مکتب در جهان اسلام مطرح کرده است که موجب ظهور بیداری اسلامی در تمام جهان شده است که وظیفه شرعی ودینی ما است که ان را گسترش دهیم.

نماینده مردم قائم شهر "سوادکوه"جویبار در مجلس شورای اسلامی درپیش از خطبه های نماز جمعه درجمع روزداران از حضور با شکوه انان تقدر وتشکر کرد گفت:روز قدس"یادگار بنیان گذار جمهوری اسلامی است که به فرمان جهانی تبدیل کرده که باعث انگیزه و ایجاد وحدت وهمبستگی مسلمانان جهان شده است.

حسینی با بیا اینکه 33سال گذشته این راهپیمایی کم رنگ نشده افزود:با حضور پرشور مردم ایران وسراسر جهان هرساله باشکوه تر برگزارمی شود.

وی تصریح کرد بیداری اسلامی در جهان تجلی تفکر امام راحل در جوامع بین المللی است که باعث پیشبرد اهداف اسلامی در جهان می شود.

راهپیمایی روز قدس در قائمشهر با حضور ایت الله معلمی امام جمه و نماینده خبرگان رهبری"فرماندار" نمایندگان مجلس"جانبازان"ایثار گران خانوادهای شهداو اقشار مردم برگزارشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.