امام جمعه یاسوج گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس از یادگارهای مهم امام خمینی (ره) بوده و زنگ خطری برای رژیم غاصب صهیونیستی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین سید 'علی اصغر حسینی' در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: حضور گسترده و پرشور ملت ایران و مسلمانان جهان در این راهپیمایی مهم همچون پتكی بر سر استعمارگران و هشداری برای اسرائیل و حامیان آن است.
وی با اشاره به اینكه حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قبله اول مسلمانان نوعی عبادت به شمار می رود، بیان كرد: مردم بابصیرت و همیشه در صحنه كهگیلویه و بویراحمد با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس یكبار دیگر مشت محكمی به دهان غرب، آمریكا و اسرائیل زدند.
حسینی اظهار داشت: شرایط كنونی جهان اسلام و آغاز موج بیداری اسلامی در كشورهای مسلمان منطقه و شمال آفریقا رنگ و بوی خاصی به راهپیمایی امسال روز جهانی قدس بخشید.
وی عنوان كرد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در برخی از كشورهای مسلمان برگزار شد كه تاكنون سابقه برگزاری و حضور در این مراسم مهم را نداشتند.
حسینی ابراز داشت: این امر نویدی برای پیروزی ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در آینده ای نزدیك است.
وی به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره كرد و افزود: آزادگان تابلوهای افتخار و الگوهای صبر و استقامت هستند.
حسینی با اشاره به زلزله اخیر آذربایجان شرقی، گفت: در این حادثه تلخ تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند.
وی بیان كرد: بر اساس برآوردهای انجام شده حدود هشت هزار میلیارد ریال برای بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی نیاز است.
حسینی اظهار داشت: از آحاد مختلف مردم كهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود علاوه بر همدردی با زلزله زدگان آذربایجان شرقی در حد توان به آنان كمك كنند./س
برچسب ها: روز ، جهانی ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.