دو افسر ارشد ارتش يمن در حمله افراد مسلح در جنوب اين کشور به خودرویشان زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین‌هوا، این مقام دولتی که خواست نامش فاش نشود، گفت: دو افسر ارشد ارتش بر اثر اصابت گلوله خمپاره به نزدیکی خودرویشان و حمله افراد مسلح ناشناس زخمی شدند.

این مقام دولتی خاطرنشان کرد پس از این حمله، ارتش خودروهای زرهی و دیگر خودروهای ارتش را برای تقویت توان خود به منظور تعقیب جنگجویان القاعده، به این منطقه اعزام کرد.

شاهدان که خواستند نامشان فاش نشود، گفتند نیروهای پلیس راه های ورود به منطقه و خروج از آنرا در پی درگیری کوتاهی با افراد مسلح ناشناس بستند.

این حمله مسلحانه، جدیدترین مورد در مجموعه حملات جنگجویان القاعده به ساختمان های دولتی و مکان های مورد استفاده نیروهای امنیتی در جنوب یمن است.

جنگجویان القاعده سال گذشته از ضعف دولت مرکزی در پی قیام های مرتبط با بهار عربی در یمن بهره گرفته و مناطقی را در جنوب این کشور تصرف کرده بودند.

در چند ماه گذشته، چندین دفتر اطلاعاتی و دولتی هدف حملات و بمب گذاری هایی قرار گرفته است که به شاخه القاعده در یمن نسبت داده شده است. جنگجویان القاعده مسئولیت ترور چند تن از فرماندهان ارتش و افسران اطلاعاتی را در مناطق جنوبی یمن بر عهده گرفته اند.
برچسب ها: یمن ، زخمی ، حمله ، خمپاره ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار