هفته پنجم مسابقه های لیگ برتر از ساعت 22 جمعه 27 مرداد با برگزاری 4 بازی در شهرهای مختلف آغاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته پنجم مسابقه های لیگ برتر از ساعت 22 جمعه 27 مرداد با برگزاری 4 بازی در شهرهای مختلف آغاز شد.

 ** در ورزشگاه یادگار امام شهرستان قم دو تیم صبای قم و فجرشهید سپاسی شیراز در حضور هزار و125 تماشاگر به مصاف هم رفتند.

در این بازی که یحیی گل محمدی سرمربی صبا به دلیل محرومیت از روی سکوها باازی را دنبال می کرد دو تیم در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

گل های این بازی را دیوید ویکروم در دقیقه 27 برای صبا و سید محمدرضا حسینی در دقیقه 65 برای فجر گلزنی کردند.

 ** در ورزشگاه تختی خوزستان دو تیم فولاد خوزستان و مس کرمان رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان خاتمه یافت تا ابراهیم قاسمپور اولین برد خود را در لیگ برتر این فصل به دست آورد.

رضا عنایتی در دقیقه 75 تنها گل مس را وارد دروازه فولاد کرد.

 ** تیم های آلومینیوم هرمزگان و راه آهن در بندر عباس به مصاف هم رفتند که این بازی نیز با نتیجه مساوی یک بر یک مساوی به پایان رسید علیرضا عباسفرد در دقیقه 47 برای راه آهن گلزنی کرد و رضا ناصحی در دقیقه 50 بازی را مساوی کرد. در این بازی وحید عسگری از آلومینیوم و محمد رضا مامانی از راه آهن در دقیقه 53 از زمین بازی اخراج شدند.

 ** در نهایت تیم های نفت و پیکان تهران در ورزشگاه دستگردی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی هم در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود پیکان به پایان رسید.

روح اله سلطانی در دقیقه 17 و جلال کاملی مفرد در دقیقه 30 برای پیکان و مهدی خیری در دقیقه 91 برای نفت گلزنی کردند؛ در این دیدار پر برخورد که هادی شکوری در دقیقه 87 با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

سایر بازی های هفته پنجم ، شنبه و یکشنبه شب برگزار می شود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار