استاندار اصفهان در پیامی ضمن قدردانی از مردم این استان به خاطر حضور باشكوه در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضور مردم این استان در این راهپیمایی را در تاریخ انقلاب اسلامی جاودانه دانست.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ذاکر اصفهانی در پیامی ضمن قدردانی از مردم شهیدپرور اصفهان آورده است : مردم شريف، ولايتمدار و شهيد پرور استان اصفهان بار دیگر امواج خروشان مردم انقلابی و هميشه در صحنه استان اصفهان به جوش و خروش درآمد و با حرکت بي نظير خود، نقش جاودانه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی ترسيم نمود. وی راهپیمایی روز جهانی قدس، لبیک دوباره به فرمان تاریخی پير و مرادمان حضرت امام خميني (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تجدید پیمان با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین بود که نشان دهنده حمایت قاطع زنان و مردان اين مرز و بوم به ویژه مردم غیور و شهيد پرور اصفهان، از مقاومت اسلامی فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و ديگر مستكبران عالم بود. استاندار اصفهان افزود: این حضور، نشاندهنده حمایت قاطع زنان و مردان این مرز و بوم بویژه مردم غیور و شهید پرور اصفهان، از مقاومت اسلامی فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر مستكبران عالم بود.

استاندار اصفهان خطاب به مردم همیشه در صحنه اصفهان آورده است: صلابت حضور شما مردم آگاه و انقلابی در روز جهانی قدس، نشاندهنده اوج انزجار شما از رژیم خونخوار و جعلی اسرائیل و همچنین جنایات دیگر مستكبران عالم مانند آمریكا و انگلیس می باشد.

در ادامه این پیام آمده است: مردم اصفهان با حضور عزتمندانه خود در راهپیمایی روز قدس، جلوه دیگری از پایداری، مقاومت و تجدید میثاق با آرمانهای امام شهیدان و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) را به نمایش گذاشت و این حضور، قوت قلبی برای ملت های مظلوم از جمله ملت مظلوم فلسطین است.

استاندار اصفهان افزود: باشد كه وعده های فتح و نصرت الهی، فتح الفتوحی دیگر در تاریخ اسلام باشد واین حضور شما، زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.