عضو کميسيون شوراها و امورداخلي‌ کشور در مجلس گفت: صحنه گردان اصلي در هر نقطه از دنيا که نسل‌کشي مسلمانان رخ مي دهد، آمريکا و صهيونيست ها هستند.

رمضان‌علي شجاعي‌کياسري  نماينده مردم ساري درمجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به وضعيت بحراني و ادامه جنايات وحشيانه  عليه مسلمانان بي‌دفاع ميانمار گفت: آمريکا و غربي‌ها ونهادهاي بين المللي که مدعي حمايت از حقوق بشر هستند، با سکوت خود، چهره واقعي خود را در برابر جنايات هولناک در ميانمار به نمايش گذاشتند.

وي درادامه با بيان اينکه کشورهاي اسلامي، وظيفه مضاعفي دشر خصوص اين نسل کشي دارند، تاکيد کرد: کشورهاي اسلامي بايد به دنبال توقف خشونت در ميانمار و اعزام کمک‌هاي انسان‌دوستانه به اين کشور باشند.

عضو کمسيون شوراها و امور اخلي کشور در پايان با اشاره به حمايت قاطع جمهوري اسلامي ايران در رابطه با فجايع خشونت بار در ميانمار، اظهار داشت: موضع جمهوري اسلامي ايران و ظرفيت‌هاي موجود براي مقابله با نسل کشي مسلمانان، مشهود بوده و نيازي به اثبات آن نيست.

 شجاعي کياسري خاطر نشان کرد:در هر نقطه از دنيا که نسل کشي مسلمانان رخ مي‌دهد صحنه گردان اصلي آن آمريکا و صهيونيست ها هستند.

گفتني است جمع زيادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي طي بيانيه‌اي حمايت قاطع خود را از مردم مسلمان ميانمار اعلام وخواستار توجه ويژه دستگاه ديپلماسي کشورمان به اين مهم شدند.

انتهاي پيام/ب2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار