خبرگزاري آلمان در گزارشي اعلام کرد، ايران امروز جمعه و در روز قدس شاهد برگزاري تظاهرات ضد اسرائيلي بود.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران؛ خبرگزاري آلمان با اشاره به حضور ميليوني مردم ايران در مراسم روز جهاني قدس نوشت: ميليونها ايراني در حمايت از آرمان فلسطين و آزادي اراضي اشغالي فلسطينيان در اين تظاهرات گسترده شرکت کردند.

خبرگزاري آلمان در ادامه با اشاره به قطع برنامه‌هاي عادي از سوي رسانه ملي آورد: تلويزيون ايران برنامه عادي خود را قطع و اقدام به پخش مستقيم برنامه راهپيمايي گسترده مردم در نقاط مختلف اين کشور كرد.  

خبرگزاري المان در بخش ديگري از خبر خود به سابقه نامگذاي روز قدس از سوي معمار بزرگ انقلاب  اشاره كرده و مي‌نويسد: لازم به ذکر است، آيت الله روح الله خميني رهبر فقيد و بنيانگذار نظام جمهوري اسلامي ايران جمعه اخر ماه رمضان را روز قدس نامگذاري کرده و خواستار برپايي تظاهرات سالانه بر ضد اسرائيل و در حمايت از فلسطيني‌ها شده است.

خبرگزاري آلمان در پايان به بيانات اخير رهبر معظم انقلاب در خصوص قدس شريف اشره كرد و بخشي از بيانات ايشان را بازتاب داد: آيت الله علي خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب نيز آزادي فلسطين را رأس اولويتهاي جهان اسلام اعلام و تاکيد  کرده است نظام موهوم صهيونيستي بزودي از روي زمين محو خواهد شد و فلسطين به فلسطيني‌ها باز گردانده خواهد شد.

برچسب ها: ایران ، قدس ، تظاهرات ، quds ، بازتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار