معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري گفت: در جشنواره علم تا عمل،طرح هاي پژوهشي بايد به سمتي بروند که شعار توليد ملي تحقق عملي پيدا کند و جامعه را به سمت توليد سوق دهد.


به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران همدان ،  كريم مطهري مويد در كارگروه تخصصي پژوهش و فناوري اداري استان همدان با اشاره به برگزاري جشنواره علم تا عمل افزود:اين جشنواره فرصت مناسبي براي معرفي توانمندي هاي استان ونخبگان جوان و كارآمد است.

وي اظهار داشت:سال گذشته 94 طرح از استان همدان به دبيرخانه اين جشنواره ارسال شده بود كه اين رقم با اطلاع رساني هاي صورت گرفته در سالجاري به 132 طرح افزايش يافته است.

وي با بيان اينكه 40 طرح پس از داوري براي حضور در اين جشنواره معرفي شده است گفت:طرح هايي كه به مرحله كشوري راه يافته اند طرح هايي هستند كه پس از گذراندن مراحل مختلف آماده سرمايه گذاري و ورود به بازار كارهستند.
وي عنوان كرد:پژوهش ها با توجه به شعار توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني بايد به سويي برود كه بتواند براي كشور درآمد زا باشد.
وي ادامه داد:يك طرح ازميان 25 طرح ارسال شده استان همدان در سال گذشته به اين جشنواره به عنوان طرح برتر كشوري برگزيده شد. وي افزود:اين طرح ها پس از ارائه در جشنواره به صورت نمايشگاهي درمعرض ديد سرمايه گذاران قرار خواهد گرفت تا طرح هاي اين افراد مورد حمايت قرار بگيرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.