راهپیمایی روز قدس راس ساعت 11 صبح با حرکت مردم شهر همدان از ابتدای خیابان شریعتی به سمت حسینه امام خمینی (ره) برگزار شد.


 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان درآغاز راهپیمایی در جمع مردم همدان گفت : روز قدس  یادگاری از درایت و جهان بینی بنیان گذار جمهوری اسلامی است چرا که با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس همه ملت ها را متوجه مردم مظلوم فلسطین کرده است.
حجت الاسلام فاضلیان افزود : امروز با وقوع بیداری اسلامی در مناطق مختلف جهان اسلام شاهد آن هستیم که ملت هایی چون مصر هم  ؛ هم صدا با ملت ایران ندای مرگ بر اسرائیل سر داده اند و از ظلم اسرائیل اعلام انزجار می کنند.
 حمل پلاکارد هایی با مضمون " قدس سنگر آزادی خواهان " ، " جنگ ، جنگ اراده هاست " ، "رسوایی آمریکا نزدیک است " ، و نیز اعلام حمایت مردم از تولید ملی با حمل پلاکارد هایی چون " خرید جنس دشمن خیانت است به میهن " همزمان با راهپیمایی به چشم می آید.
 فریاد  " مرگ بر اسرائیل " ، " مرگ بر امریکا " در گوش شهر پیچیده است تا برای سی و سومین بار روز جهانی قدس با شکوهی بیش از همیشه برگزار شود.
همچنین در مسیر راهپیمایی با استقرار پایگاه هایی ، کمک های مردمی به مردم رنج کشیده فلسطین و زلزله زده شمالغرب کشور جمع آوری می شود./س
برچسب ها: راهپیمایی ، قدس ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.