مربی بدنسازی تیم ملی فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولین از آغاز فعالیت خود بلافاصله بعد از پایان پارالمپیک پکن به منظور آماده سازی ملی پوشان برای حضور در پارالمپیک لندن خبر داد.

مسعود عماری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بعد از مسابقات پارالمپیک پکن به همراه مربیان تیم وضعیت تکنیکی و تاکتیکی و نقاط ضعف تیم را بررسی کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که تیم ما از نظر تکنیکی و تاکتیکی هیچ مشکل خاصی ندارد ولی از نظر فیزیکی در مقابل تیم های مطرح جهان به مشکل بر می خوریم به همین دلیل در این فاصله حدود 60 تا 70 درصد بازیکنان را جابجا و به فیزیک بازیکنان اهمیت دادیم.

وی افزود: ما باید طوری برنامه ریزی می کردیم که تیم از نظر بدنسازی در مسابقات پارالمپیک لندن در اوج آمادگی باشد به همین دلیل از آذر ماه سال گذشته برنامه بدن سازی را شروع کردیم و هنگامی که تیم فروردین ماه عازم مسابقات روسیه شد 75 درصد آمادگی را داشت.

عماری خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات روسیه کاهش فشار را داشتیم و در هر مرحله تمریناتی انجام دادیم که تیم تا مسابقات لندن به مرز آمادگی کامل برسد و خوشبختانه در حال حاضر در بهترین وضعیت ممکن است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار