مسئول ستاد جمع آوری کمک های مردمی شهرداری تهران گفت : نخستین کاروان کمک های مردمی شهرداری تهران روز سه شنبه به سمت مناطق زلزله زده حرکت خواهد کرد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ؛ عباداله فتح الهی با اعلام این خبر گفت: این ستاد به درخواست شهروندان تهرانی در شهرداری تهران تشکیل و در بوستان ولایت منطقه 19 مستقر شد.
 
وی با اعلام اینکه از زمان تشکیل این ستاد در منطقه 19 سیل کمک های مردمی به این منطقه سرازیر شده است افزود: در این امر خیر، مساجد محور جمع آوری هدایا قرار گرفته و تاکنون با هدایت و حمایت شورایاری های محلات هدایای بسیار خوبی جمع آوری شده که پایان هر شب مساجد اقلام جمع آوری شده خود را به ستاد این منطقه در بوستان ولایت تحویل می دهند.
 
مسئول ستاد جمع آوری کمک های مردمی شهرداری تهران و شهردار منطقه 19 با تقدیر از کمک های مردمی به زلزله زدگان آذربایجان اظهار داشت : کمک های مردمی در زمینه اقلام خوراکی مانند آب و غذا بسیار خوب جمع آوری می شود ولی اقلام ضروری دیگری وجود دارد که نیاز بیشتری به آنها احساس می شود.
 
مهندس فتح الهی با اعلام اقلام مورد نیاز گفت : در بازدید بعمل آمده از مناطق زلزله زده ، پتو ، لباس گرم مخصوصاً لباس گرم کودکان ، اجاق گاز ، بخاری ، تانکر آب ، سرویس بهداشتی و حمام سیار از اقلام فوری مورد نیاز است که سعی می کنیم کمک های خود را در قالب این نیازمندی ها به مردم شریف زلزله زده ارسال کنیم.
 
وی با توجه به اینکه خرید سرویس های بهداشتی پیش ساخته و حمام آماده و سایر اقلام تخصصی ویژه هزینه بسیاری در بر دارد ، افزود: به همین منظور شماره حساب جاری 7778888 بانک شهر شعبه شهید کاظمی برای دریافت کمک های نقدی شهروندان به منظور خرید این گونه اقلام درنظر گرفته شده که شهروندان می توانند برای پرداخت کمک های نقدی خود به نزدیکترین بانک شهر محل سکونت مراجعه کنند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار