حزب الله لبنان به مناسبت روز جهاني قدس تظاهرات گسترده اي در مرز فلسطين اشغالي برگزار کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، گروههاي پيشاهنگ عضو حزب الله در اين تظاهرات در طول مرز فلسطين اشغالي در منطقه کفرکلا شرکت داشتند. تظاهرکنندگان پرچمهاي لبنان، فلسطين و حزب الله را در دست داشتند.
شرکت کنندگان در اين تظاهرات تصاويري از امام خميني (ره) و آيت الله خامنه اي مقام معظم رهبري و سيد حسن نصرالله دبيرکل حزب الله را در دست داشتند.
گروههاي پيشاهنگ عضو حزب الله بر لزوم آزادي قدس از اشغالگري اسرائيل تاکيد کردند.
علي فياض نماينده مجلس لبنان در اين تظاهرات گفت:ما به مناسبت روز جهاني قدس بر پايبندي به مقاومت به عنوان تضمين آزادي و دفاع از خود تاکيد مي کنيم. ما در برابر دشمن اسرائيلي با يکديگر متحد هستيم و به آن اجازه نخواهيم داد که با اجراي طرحهاي تفرقه افکنانه خود در لبنان بتواند در کشور ما نفوذ کند.
نظاميان اسرائيلي همزمان با برگزاري اين تظاهرات حضور گسترده اي در اين منطقه داشتند.
يکي از برگزارکنندگان اين تظاهرات گفت:«جوانان لبناني امروز به اينجا آمدند تا به جوانان فلسطيني بگويند که مسئله فلسطين همچنان در قلب و ذهن ما باقي خواهد ماند تا اينکه فلسطين از صهيونيستهاي غاصب آزاد شود.
يکي از پيشاهنگان شرکت کننده در اين تظاهرات تصريح کرد:ما به اينجا آمده ايم تا دعوت امام خميني (ره) را لبيک بگوييم. ما بايد به مسئوليت خود در برابر قدس اشغالي عمل کنيم و تا زمان آزادي فلسطين مبارزه کنيم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار