فرمانده نیروی زمینی ارتش با اعلام زمان دقیق رزمایش‌های مشترک ارتش و سپاه گفت: اسرائیل می داند که ضربه دوم به مراتب محکم‌تر و کوبنده تر از ضربه اول است.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دفاعی ـ امنیتی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آمادگی کامل این نیرو در برابر تهدیدها ی توخالی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: امروز به لطف خدا هم در بخش دفاع زمینی و هم در بخش دفاع هوایی و موشکی از قابلیت بسیار بالایی برخوردار هستیم و گوشه‌ایی از این قابلیت‌ها را در رزمایش‌های اخیر نشان دادیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش، رزمایش‌های برگزار شده در ماه‌های اخیر را آلارم‌هایی برای اسرائیل و هر نوع تهدید خارجی به جمهوری اسلامی ایران عنوان و تصریح کرد: قظعا آنها این آلارم‌ها را به خوبی دریافت کرده‌اند.

وی احتمال حمله نظامی رژیم منفور صهیونیستی به کشورمان را به دلیل وضعیت متزلزل داخلی این رژیم و اقتدار نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران را بعید دانست.

پوردستان در ادامه در خصوص زمان دقیق رزمایش‌های مشترک ارتش و سپاه اظهار داشت: در ابتدای نیمه دوم سال دو رزمایش مشترک را با سپاه پاسداران داریم.

وی تصریح کرد: همچنین رزمایشی دیگر که بافت آن هسته زرهی است احتمالاً در آبان ماه برگزار می شود.

امیر پوردستان در خاتمه از برگزاری رزمایش مشترک هوابرد برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با سپاه خبر داد و خاطرنشان کرد: این رزمایش یا در مرکز کشور و یا در یکی از مرزهای غربی کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، سپاه ، رزمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
milad
۱۷:۲۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
درود بر رزمندگان و دلاوران جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار