يک عضو کميسيون کشاورزي مجلس با بيان اينکه طي جلساتي که با وزير کشاورزي داشتيم مقرر شد که فرصت دو هفته‌اي به وي داده شود، گفت:‌ در صورتي‌که خليليان در فرصت دوهفته‌اي اقدام عملي در حوزه تخصصي خود انجام ندهد، استيضاح وي در دستور کار نمايندگان قرار خواهد گرفت.

علي ايرانپور نماينده مردم اصفهان و مبارکه در مجلس در گفتگو  با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح سرنوشت استیضاح صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی گفت: طي جلساتي که با وزير جهاد کشاورزي داشتيم مقرر شد که فرصت دو هفته‌اي به وي داده شود و در صورتي‌که خليليان در فرصت دوهفته‌اي اقدام عملي در حوزه تخصصي خود انجام ندهد، استيضاح وي در دستور کار نمايندگان قرار خواهد گرفت.

وي در ادامه افزود: بهارستان با رصد اقدامات خليليان در آينده نزديک به جمع‌بندي نهايي در خصوص استيضاح و يا عدم استيضاح وزير کشاورزي خواهد رسيد .

عضو کميسيون کشاورزي مجلس با بيان اينکه هم‌اکنون دو ديدگاه در خصوص استيضاح وزير جهاد کشاورزي در اين کميسيون وجود دارد، تصريح کرد: گروهي از نمايندگان معتقدند که استيضاح خليليان در اين مقطع و در زماني‌که عمر دولت دهم رو به پايان است، لزومي ندارد و همچنين گروهي ديگر تاکيد دارند زمان سپري‌شده از عمر دولت فعلي مهم نيست و مجلس بايد به وظيفه قانوني خود در بازخواست وزرا در قبال عملکردشان عمل کند.

وي در پايان خاطرنشان کرد: استيضاح خليليان همچنان به قوت خود باقي است و اگر اعضاي کميسيون به جمع‌بندي مثبتي در خصوص نحوه فعاليت وزارت جهاد کشاورزي و نظارت اين نهاد بر مواردي مانند گراني‌ها نرسند، استيضاح وزير در دستور کار پارلمان قرار خواهد گرفت.

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار