فرماندار اهر از بسیج 17 اکیپ دستگاه‌های سنگین راه‌سازی برای تسهیل در راه‌های ارتباطی شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی گفت: 60 دستگاه سنگین شامل لودر، بلدوزر، گریدر، کمپرسی و پیکور با پشتیبانی اداره کل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های مرتبط تأمین و در قالب 17 اکیپ کامل مشغول مرمت، مسیرگشایی جاده‌های ارتباطی آسیب دیده هستند.

 رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان اهر گفت: اکیپ سیار آزمایشگاهی در اداره آبفار روستایی و شهری نیز در استقرار در نقاط مختلف شهری و روستایی  بر رعایت بهداشت و سالم بودن آب شرب نظارت دارند و در مناطق روستایی نیز با کمک پنج دستگاه تانکر سیار به روستاهایی که خطوط انتقال آب آنها تخریب شده تا مرمت و بازسازی کامل آبرسانی به این روستاها ادامه خواهد داشت.

وی افزود، برای ارائه مشاوره‌های لازم و بهداشت روانی آسیب دیدگان ناشی از زلزله اخیر با مشارکت امور فرهنگی خانواده  سپاه عاشورا و بهزیستی استان، سه اکیپ با تجهیزات کامل و پرسنل آموزش‌دیده و متخصص در سطح شهر مستقر هستند و با سرکشی به مناطق آسیب دیده شهری و روستایی مشاوره‌های لازم را به حادثه دیدگان ارائه می‌کند.

صدیقی، همچنین گفت: اکیپ بهداشتی و تیم سلامت با حضور در روستاهای آسیب دیده بیماران و مجروحان را به صورت رایگان ویزیت و به صورت رایگان دارو ارائه می‌کنند.

رئیس ستاد مدیریت بحران در پایان از به‌کارگیری اکیپ‌های دامپزشکی برای سم پاشی اماکن روستایی، نظارت بر گوشت خام قرمز و سفید برای  تأمین سلامت مردم خبر داد./س

 

برچسب ها: فعالیت ، اکیپ ، تسهیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.