فرماندار سردشت گفت: مدیران باید رفتاری در شان و منزلت حكومت اسلامی از خود نشان دهند .

ذبیح الله كاظمی درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، اظهار داشت: مدیران در حكومت اسلامی باید با حفظ روحیه ی بسیجی تمام تلاش خود را در پیگیری و انجام امورات مردم بكار گیرند.

وی با اشاره به نزدیك بودن هفته دولت گفت: اقدامات بسیار چشمگیر و شایسته ای در سطح شهرستان صورت گرفته كه لزوم آگاه سازی مردم و اطلاع رسانی به آنها در رابطه با اقدامات صورت گرفته ضروری است .

كاظمی افزود: دولت اقدامات شایسته ای را در اقصی نقاط كشور بویژه مناطق محروم و دورافتاده كشور به انجام رسانده است كه این اقدامات باد انعكاس یافته و مردم در جریان آنها قرار بگیرند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اهمیت روز جهانی قدس و مظلومیت مردم فلسطین گفت: با توجه به شرایط خاص منطقه و دسیسه های استكبار جهانی و صهیونیست ها راهپیمایی روز قدس باید امسال باشكوهتر از سالهای گذشته برگزار شود .

امام جمعه سردشت نیز در این جلسه با بیان گوشه هایی از فرمایشات پیامبر اسلام در مورد بیزاری جستن از ظلم و لزوم مبارزه با آن و تدبیر مدبرانه امام راحل (ره) در نامگذاری اخرین جمعه ماه مبارك رمضان بر لزوم شركت آحاد جامعه در راهپیمایی روز قدس تأكید كرد.

ماموستا ملاسلام امینی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب امیدواری مردم مظلوم فلسطین و ناامیدی دشمنان اسلام می شود ./س

برچسب ها: حکومت ، سردشت ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.