2400 متر از مسیر چهارخطه محور هراز حدفاصل مشاء تا امام زاده هاشم در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران ، محمدرضا زمانیان معاون راهسازی اداره کل راه و ترابری استان تهران با اشاره به اتمام 4 خطه شدن محور هراز حدفاصل پل بابایی تهران تا امام زاده هاشم به طول 50 کیلومتر گفت: در این محدوده 3 کیلومتری (حد فاصل مشاء تا امامزاده هاشم ) موقعیت خاص توپوگرافی منطقه، محدودیت شرایط کاری و حجم بالای ترافیک اجرای عملیات این پروژه را سخت کرده بود که خوشبختانه به همت مهندسان و کارگران پر تلاش ایرانی در حال اتمام پروژه هستیم.

وی با اشاره به اتمام چهارخطه شدن 600 متر انتهایی مسیر و لزوم ترانشه بری های حجیم در شرایط سخت ترافیکی گفت: 600 متر باقیمانده نیز تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

زمانیان با اشاره به هزینه 8 میلیاردی چهارخطه کردن مسیر 2400 متری مشاء تا امام زاده هاشم گفت: حفاظهای ایمنی به کار گرفته شده در این مسیر گاردریل های سه موج خواهد بودکه از نوع تکنولوژیهای نوین حفاظهای ایمنی در ایران است .

معاون راهسازی اداره کل راه و ترابری استان تهران همچنین از اتمام مطالعات و انتخاب پیمانکار برای مسیر 6 کیلومتری حدفاصل مبارک آباد تا تقاطع مشاء با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال خبر داد واظهار داشت: تکمیل مسیر 4 خطه هراز در مقطع عرضی و یکپارچه نمودن این محور در قالب یک بزرگراه از جمله مهم ترین پروژه های راهسازی این اداره کل در سالهای 91 و 92 خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار