فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد گفت: اداره كل آموزش و پرورش این استان در زمینه اعزام اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب مقام اول را در كشور كسب كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، سردار 'یونس امیری' در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی و فرهنگیان كهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس اعلام دبیرخانه شورای هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی كشور در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی و میزان رضایتمندی دانش آموزان پایه دوم متوسطه در اردوهای راهیان نور دانش آموزی كهگیلویه و بویراحمد رتبه اول كشور را بدست آورد.
وی بیان كرد: برنامه ریزی، هماهنگی، استفاده از راویان دفاع مقدس، آموزش به دانش آموزان در درس آمادگی دفاعی و نظرسنجی از دانش آموزان در طول اردوها از شاخص های برتر اعزام راهیان نور به شمار می روند.
مدیركل آموزش و پرورش كهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست، گفت: در اردوی راهیان نور دانش آموزی با مشاركت اداره كل آموزش و پرورش و سپاه فتح این استان 11 هزار و 488 دانش اموز پسر و دختر دوره متوسطه استان شركت كردند.
'پرویز طاهری' افزود: دانش آموزان كهگیلویه و بویراحمد از مناطق عملیاتی خرمشهر، شلمچه، فكه و اروند رود دیدن كردند.
وی بیان كرد: تقویت روحیه بسیجی ضرورتی اجتناب ناپذیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی است كه بخشی از آن در اردوهای راهیان نور تحقق می یابد./س
برچسب ها: اردو ، راهیان ، نور ، رتبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.