معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ایران اسلامی با تفکر بسیجی به پیشرفت‌های کنونی دست یافته و مهندسین بسیجی بهترین الگو برای ساختن کشور هستند.

کورش امیدی‌پور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، افزود: سازندگی و آبادانی  کشور با تفکر و به دست مهندسین متعهد و متخصص بسیجی صورت گرفته و در هر پروژه مهم و اساسی عمرانی در کشور رد پای مهندسین بسیجی به خوبی مشاهده می‌شود.
وی اظهار داشت: مهندسین متعهد در کشور در همه حوزه‌ها در حال خدمت به کشور خود هستند و کار آن‌ها در بیشتر موارد شبیه به مجاهدت است.
امیدی‌پورتصریح کرد: هر کجا مهندسین متعهد وارد عرصه سازندگی شده‌اند در آنجا موفقیت و سربلندی حاصل شده و اکنون بیش از هر زمان دیگر به چنین متخصصینی در کشور برای رسیدن به پیشرفت و توسعه نیاز داریم.
وی با اشاره به حوادث غیر مترقبه‌ای که در کشور هر ساله خسارات زیادی به بار می‌آورد، تصریح کرد: در این زمینه نقش مهندس متعهد بیش از سایر دست‌اندرکاران مشهود است و اگر همه به وظایف خود در نظارت و اجرا به درستی عمل کنیم کمتر شاهد چنین خسارات تأثر برانگیزی خواهیم بود.
معاون امور عمرانی ادامه داد: با شکل‌گیری انقلاب تفکر بسیجی در کشور حاکم شد و این تفکر توانست کشور را در علوم پیشرفته از جمله هسته‌ای و نانو به جهانیان به عنوان یک قطب معرفی کند.
امیدی‌پور، بومی کردن چنین دانش‌ها و علومی را تنها با تکیه بر روحیه بسیجی قابل دسترسی دانست و گفت: تفکر ناب بسیجی اکنون ایران اسلامی را به عنوان یکی از قدرت‌ها و قطب‌های بزرگ علمی دنیا و منطقه معرفی کرده است./س
برچسب ها: یاسوج ، بسیجی ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.