100 مقاله و پوستر در دوازدهمین همایش كشوری و نخستین كنگره بین المللی مغز و اعصاب كودكان ایران در زنجان ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان   معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: در مجموع 160 مقاله داخلی و خارجی به دبیرخانه نخستین كنگره بین المللی مغز و اعصاب كودكان ایران در زنجان ارسال شد كه استقبال قابل توجهی را نشان می دهد.

شروین بدوافزود: بر اساس داوری های صورت گرفته40 مقاله به صورت سخنرانی و 60 مقاله دیگر پوستر مورد تائید واقع شده كه در سه روز مدت زمان برگزاری كنگره توسط صاحب نظران و متخصصان مغز و اعصاب كشور ارائه می شود.

وی تصریح کرد: در نخستین كنگره بین المللی مغز و اعصاب ایران در زنجان پنج سخنران برجسته از كشور تركیه و دو سخنران دیگر از كشورهای آمریكا و كانادا آخرین یافته های بیماری های مربوط به مغز و اعصاب كودكان را ارائه می كنند.

این فوق تخصص بیماری های مغزواعصاب كودكان مركز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان گفت: درحاشیه برگزاری این همایش میزگردی تحت عنوان بیماری های متابولیك و پانل هایی با موضوعات مربوط به بیماری های عضلانی و تشنجی كودكان ارائه می شود.

شروین بدوخاطر نشان کرد: مجموع مقالات برگزیده این همایش در كتابی چاپ و در دسترس عموم و علاقمندان قرار می گیرد.

گفتنی است،دوازدهمین همایش كشوری و نخستین كنگره بین المللی مغز و اعصاب و كودكان ایران هفتم الی 10 شهریورماه امسال با حضور كارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی در سالن روزبه زنجان برگزار می شود./س

برچسب ها: مقاله ، کنگره ، بین المللی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.