استاندار استان مركزی گفت: این استان پس از پایتخت دومین استان كشور در برخورداری از زندان مستقل زنان و كانون اصلاح تربیت جداگانه برای پسران و دختران است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک شعبانی فرد در نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مركزی افزود: مسوولان زندان های كشور در بازدید از كانون اصلاح دختران در اراك از اداره كل زندان های استان تقدیر كرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اضافه كرد: برای مبارزه همه جانبه با قاچاق و مصرف مواد مخدر باید بر اساس برنامه ای منسجم، هدفمند و كاربردی حركت كرد.

استاندار استان مركزی بیان كرد: باید این شورا نقشه راهبردی حركت استانی را در زمینه مبارزه با قاچاق و مصرف مواد مخدر تهیه كرده و شوراهای فرعی را در شهرستان ها فعال كند.

شعبانی فرد ادامه داد: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مركزی بسیار فعال و پویا است و در این زمینه می تواند تعامل و همكاری بین بخشی را بیش از پیش تقویت كند.

وی از عملكرد ماموران انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و جمع آوری اراذل و اوباش از نقاط مختلف اراك ابراز خرسندی كرد و یادآور شد: پیشگیری و افزایش آگاهی های عمومی از خطرات و تهدیدها برای مبارزه با مصرف مواد مخدر ضروری و لازم است.

استاندار استان مركزی خاطر نشان كرد: دشمن برای ضربه زدن به اعتقادات قشرهای مختلف مردم به خصوص جوانان و تضعیف بنیان خانواده توزیع مواد مخدر سنتی و صنعتی را در دستور كار قرار داده كه باید برای مقابله با آن بیش از پیش تلاش كرد./س

برچسب ها: برخورداری ، زندان ، مستقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.