مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و افزایش کیفیت کالاهای داخلی می‌توان از خروج ارز از کشور جلوگیری کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران حجت‌الاسلام نظری در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بهشهر، سپاه را منشاء خدمات ارزنده برای نظام دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌های بالای کشور نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب خواهیم کرد.

وی با اشاره به موقعیت راهبردی و استراتژیک سپاه در نظام اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی افزود: سپاه مولود انقلاب و دارای وظیفه حساس برای حفظ انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان انقلاب با بهره‌گیری از تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است.

وی مقابله با گروهک‌های ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی و حضور در 8 سال دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی، جبهه فرهنگی و جنگ نرم و عرصه‌های مقابله با تحریم و ایفای نقش در اقتصاد مقاومتی برای عبور از تحریم صنایع بالادستی از جمله خدمات بزرگ سپاه پاسداران برای انقلاب اسلامی و ملت ایران دانست.

به گفته وی بهترین راه حمایت از بخش‌های کشاورزی و دامپروری برای کاهش تورم در این بخش و مهار گرانی‌های جدید دادن یارانه‌های حمایتی به این بخش است.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام نوری قدردانی و حجت الاسلام نوذری به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهشهر معرفی شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.