عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: روز جهاني قدس يادگار امام خميني (ره) براي مردم کشورمان و تمامي ملت هاي آزاده و مسلمان جهان است.

حجت الاسلام جعفر شجوني عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري روز جهاني قدس، اظهار داشت: روز جهاني قدس يادگار ارزشمند امام خميني(ره) براي تمام ملت آزاده و مسلمان جهان و ايران بوده است.

وي تصريح کرد: امروز ديگر مسئله فلسطين و روز جهاني قدس از بحث منطقه اي فراتر رفته  و در عرصه بين المللي مطرح شده است و اميدواريم خداوند ريشه استکبار جهاني و رژيم غاصب صهيونيستي را ساقط کند تا ملت مظلوم و مسلمان فلسطين نجات پيدا کنند.

شجوني با اشاره به حضور پرشکوه ملت مسلمان کشورمان در راهپيمايي روز جهاني قدس افزود: در طي 30 سال گذشته مردم حضور پررنگي داشته و در هر شرايطي در صحنه حاضر بوده اند و از آرمان هاي فلسطين حمايت کرده اند و امسال نيز ملت ايران حضور پرشکوهي خواهند داشت.

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان خاطرنشان کرد: روز جهاني قدس از روز هاي يوم الله بوده که خداوند آن را عزيز دانسته  و هر گاه مقام معظم رهبري رهنمودي داشته ملت ايران به آن جامع عمل پوشانده اند.

انتهای پیام/

پ2
برچسب ها: شجونی ، قدس ، جهان اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار