سردار ذوالقدر در همايش ائمه جماعات:

روز قدس، روز خروش مسلمانان دنيا عليه رژیم غاصب صهیونیستی است

جانشين فرماندهي سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ گفت: روز قدس روز خروش مشلمانان دنيا عليه رژيم غاصب صهيونيستي است و اميدواريم بسيجيان عزيز نيز به مانند هميشه در اين روز بزرگ شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار احمد ذوالقدر جانشين فرمانده سپاه محمد رسوال الله تهران بزرگ در همايش ائمه جماعات و فرماندهان پايگاههاي بسيج ناحيه مسلم بن عقيل با اشاره به اهميت روز قدس اظهار داشت: روز قدس، روزي است که مسلمانان به فرمان امام خميني(ره) بر عليه رژیم غاصب  صهیونیستی در سراسر جهان به پا مي خيزند.

وي ادامه داد: روز قدس، روز خروش مسلمانان دنيا عليه رژيم صهيونيستي است و اميدواريم بسيجيان عزيز نيز به مانند هميشه در اين روز بزرگ شرکت کنند.

جانشين سپاه تهران افزود: بهترين افرادي که در عرصه خدمت‌گذاري به مردم از وقت و مال خود مي گذرند و پايگاهها را حفظ مي کنند از جايگاهي بالا در نزد خدا برخوردارند.

وي مساجد را از بهترين مکان‌ها براي بهترين‌ انسانها جهت عبادت دانست و اظهار داشت: جايگاه امام جماعت، جايگاه معنوي ارزشمندي است که مردم نيز بايد به بهترين شخص در مساجد اقتدا کنند که آن شخص امام جماعت است.

سردار ذوالقدر اضافه کرد: در پايگاههاي بسيج مساجد بايد افراد بيشتري در بخش تربيت بدني، فرهنگي، ميثاق و راهيان نور تربيت شوند زيرا دشمن از مساجد مي ترسد.

سردار ذوالقدر با بيان اينکه دشمنان از مساجد هراس دارند، خاطر نشان کرد: براي احياي امر به معروف و احياي دين اسلام بايد مساجد را توسعه دهيم و مردم مي توانند به بهترين شکل از فضاي معنوي مساجد بهره ببرند.

انتهاي پيام/

پ2
برچسب ها: ذولقدر ، همایش ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار