فریاد ندایی به شمس است که پرچم قدس همیشه بر فراز روزگار باقی است. سنگ ها خمپاره ای دیگرند که بی امان به آتش و تیر و گلوله باطل را نشانه می گیرند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، زمانه به آدم هایش پمپله ای عجیب دارد و سرنوشت زندگی را به غاصب خون آشام گره می زند. پرچم قدس همچنان برفراز روزگار باقی است و نبردهای وطنی ادامه دارد.

به پاس حمایت، فداکاری، وفاداری به هویت اسلام، و جان خدایی، روزی را شعار زمان فریاد آزادی می زنیم و قبله اول مسلمانی را با دستان گره کرده حمایت می کنیم.

شعار در کلمه ها خلاصه نمی شود قلب ها آغازی دیگر دارند و فلسطین را نشانه می گیرند.

انتقام خون های ریخته شده را سنگ می دهد. کودکان پشت جبهه می خیزند نه در تدارک، بلکه در دلاوری رسم فداکاری به جا می آورند. رژیم صهیونیست با توپ و تانک و گلوله حریف خاک نشینان قدس نیست. این حکم چه روزگاری است که با تیر و تفنگ سینه کودک و جوان را نشانه می رود.

در  کلام قدس سنگین است، به خون های ریخته شده، عمرهای ناکام در خوشی ها و قبله اول مسلمین، و تاوان این کشور گشایی ها را مردمانی مظلوم می دهند.

در حمایت از نسل مسلمان مظلوم جمعه ای دیگر را به همراهی قدم های امام زمانمان فریاد می زنیم و انتقام خون های بی امان را از تروریسم خواهیم گرفت.

سید محمد باقر علم الهدی، کارشناسی مذهبی، قدس را اینگونه به تصویر می کشد، به گفته رهبرمان، امام خمینی (ره) روز قدس در برابر سایه سنگین رژیم صهیونیستی می ایستیم تا حق مردمان مظلوم را بگیریم.

وی افزود: قدس روزی است که پیامبر اکرم از مسجد الحرام به بیت المقدس هجرت کرد و روزهای آخرین ماه مبارک رمضان را در قدس گذراند. این احیای مجدد قبله اولین مسلمانان بود.

علم الهدی عنوان کرد: امام خمینی (ره) به عنوان احیای مجدد قبله اول مسلمین، اعلام کردند تا مسلمانان با حضور خود در نماز جمعه یکصدا تنفر خود را از اسرائیل و صهیونیست اعلام دارند و قدس را به عنوان پایتخت اسلام و مسلمانان حمایت کنند.

وی خاطر نشان کرد: امروز اسرائیل از حضور یکپارچه مسلمانان می ترسد و برای احقاق اهداف شوم علم الهدی گفت: مردم مظلوم فلسطین چشم انتظار حمایت ملت دینی هستند و به پاس ندای امام خمینی (ره) بر می خیزیم و اعلام می کنیم ملت فلسطین در سرزمین های اشغالی تنها نیستند و مسلمانان با اتحاد خود در راهپیمایی روز قدس اتحاد خود را به صهیونیست نشان خواهیم داد.


وی در پایان عنوان کرد: ظلم به مردم فلسطین هر روز بیشتر شده و مسلمانان اگر سکوت کنند حصار دشمنان شکسته می شود و هر چه بیشتر در قبل در جهت اشتغال پیش می روند. پس باید با تشکیل ارتش اسلامی در برابر باطل بایستیم و بار دیگر با مشت های خود بر دهان اسرائیل بکوبیم.

حنجره ها فریادهایی از استقلال دارند و مشت ها پیام آشنایی را به تصویر می کشند. اینک آماده ایم تا قدس دیگری را به جهان بشناسانیم و قبله اول را زنده کنیم.
گزارش از مرضیه فرزعلیان

برچسب ها: پرچم ، قدس ، روزگاران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار