معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی گفت: اثرات دفاع مقدس اجازه تعدی دشمنان به ایران را نمی دهد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ابوالقاسم نصرالهی در جلسه هماهنگی ویژه برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اراک با اشاره به جایگاه دفاع مقدس در پایداری انقلاب اسلامی ایران گفت: اثرات دفاع مقدس اجازه تعدی دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران به این سرزمین را نمی دهد.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران برجستگی هایی دارد که در میان این برجستگی ها دو حادثه و دو روز ارزش والاتری نسبت به دیگر برجستگی ها دارند.
وی ادامه داد: در میان حوادث دو حادثه بزرگ ایجاد انقلاب در جهان فعلی و دفاع مقدس و در میان روزها روز 22 بهمن و روز جهانی قدس از جایگاهی بس والا برخوردار می باشند.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مرکزی با بیان این که هندسه سیاسی اقتصادی جهان امروز حول محور اسلام در حال تغییر است گفت: بیداری ملت ها در گوشه وکنار جهان مبتنی بر اسلام و خیزش ناموفق آمریکا در منطقه خاورمیانه بیانگر این مهم است.
نصراللهی در ادامه بر ضرورت معرفی دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح ا... نیز در این نشست با اشاره به ویژه برنامه های کشوری و استانی هفته دفاع مقدس گفت: برپایی نمایشگاههایی از عملیات های بزرگ دفاع مقدس و برگزاری رژه نیروهای مسلح از برنامه های کشوری است که همزمان با سایر استانها در استان مرکزی نیز اجرا خواهد شد.
سرهنگ گلشن زاده افزود: برگزاری سه یادواره شهرستانی شهداء در شهرهای آشتیان – اراک و ساوه ،برگزاری نمایشگاه فرهنگی دفاع مقدس، برپایی جنگ شب دفاع مقدس به صورت 12 شب ، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، سرکشی از خانواده شهداء و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی مهمترین ویژه برنامه های استان مرکزی در هفته دفاع مقدس استان است./س

برچسب ها: اثرات دفاع ، دشمنان ، تعدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.