مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی و مؤسسات عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: رویکرد امروز این نهاد افزایش سرمایه های فکری در راستای خدمت به محرومین است.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی و مؤسسات عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: رویکرد امروز این نهاد افزایش سرمایه های فکری در راستای خدمت به محرومین است.

"مهندس حمید نصیری" در نشست رمضان امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با نخبگان یزدی افزود: تقویت دانش سازمانی و افزایش سرمایه های فکری از مهمترین رویکرد های امروز کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه کاری نیاز به علم و دانش نخبگان و فرهیختگان دارد، اظهار داشت: کمکهای فکری و علم و دانش شما عزیزان به امدادگران باعث می شود تا بهره وری این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان افزایش یابد.

نصیری با اشاره به اینکه امروز در دوران تحول کمیته امداد امام خمینی(ره) هستیم، خاطرنشان کرد: شما نخبگان با حضور در اتاق های فکر و همچنین شورای پژوهش و برنامه ریزی این نهاد در استان از لحاظ فکری یاریگر امدادگران باشید.

مدیرکل هماهنگی شبکه های مردمی و مؤسسات عام المنفعه کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور به طرح ایجاد شبکه های مردمی در کشور اشاره کرد و افزود: یکی از 50 شبکه ایجاد شده در راستای کمک به محرومین و توانمندسازی مددجویان شبکه اساتید، پژوهشگران و نخبگان است. 

"مهندس حمید نصیری" گفت: این شبکه یکی از سازنده ترین شبکه ها برای کمک فکری به امدادگران است که میتواند یاری رسان کمیته امداد امام خمینی(ره) در عرصه علم و دانش و کارهای فکری در راستای خدمت به نیازمندان باشد.

وی با بیان اینکه استان یزد یکی از استان های نخبه پرور است، اظهار امیدواری کرد: شبکه اساتید، نخبگان و پژوهشگران در این استان بزرگترین شبکه مردمی ایجاد شده در جهت خدمتگزاری به محرومین باشد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.