موسوي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاكيد كرد

ضرورت بررسي مساله فلسطين در مجامع حقوقي بين‌المللي

رئيس كميسيون اصل 90 مجلس هشتم گفت: مساله فلسطین با جنگ و جدل حل نمی شود و باید حقوق آنها در مجامع بين المللي حقوقي پيگيري شود.

سید فاضل موسوی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره ملت مسلمان فلسطین اظهار داشت: مردم فلسطین در طول 70 سال جنگ نابرابر در مقابل رژیم اشغالگر قدس از همه حقوق اولیه خود مغفول مانده‌اند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس هشتم با بیان اینکه تاکنون جنگ ملت فلسطین با رژیم غاصب اسرائیل هیچ نتیجه ای نداشته است، تصریح کرد: مساله فلسطین با جنگ و جدل حل نمی شود و باید راه حل دیگری برای دست یابی به اهداف این ملت مظلوم در پیش گرفت.

وی با انتقاد از اختلافات در بین گروه‌های مختلف در فلسطین گفت: گروهای مختلف در فلسطین اشغالی باید از اختلاف سلیقه دست بردارند و به اتحاد برسند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: تنها راه موفقیت مردم فلسطین اتحاد است و این مردم در حال حاضر حامیان زیادی در ملت‌های مسلمان و غیرمسلمان دارند، آنها می توانند با حمایت کشورهای مسلمان، عربی و جنبش عدم تعهد به حقوق خود دست یابند.

موسوی با تاکید بر پیگیری حقوقی مردم فلسطین خاطرنشان کرد: ملت فلسطین می‌توانند به کمک ملت های دیگر راه های قانونی برون رفت از این جنگ بیش از نیم قرن رهایی یابند و با ایجاد لابی‌های قوی و جدی به صورت منطقی جهان را وادار به مذاکره کنند.

اين عضو كميسيون حقوقي مجلس هشتم خاطرنشان كرد: ملت مظلوم فلسطین با استفاده از راهکارهای تبلیغاتی می‌توانند افکار عمومی جهان را تحت تاثیر قرار دهند و حقوق خود را بازپس گیرند.

"انتهاي پيام"/پ3
برچسب ها: موسوی ، فاضل ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار