در بيانيه 8 انجمن اسلامی دانشجویي در انتقاد به مواضع ناطق نوری آمده است: تأسف بار است وقتی شاهديم کسانی که دیروز خود را انقلابی می‌خواندند و در مناسب مختلف مملکت تکیه زده بودند امروز به این خون‌ها پشت کرده‌اند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، 8 انجمن اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه‌ای نسبت به برخی اظهارات ناطق نوری انتقاد کردند.

انقلاب اسلامی ما با تکیه بر وحدت کلمه و عنصر مقاومت در سال 57 به پیروزی رسید؛ عنصری که در جای جای این انقلاب نمایان است. از مقاومت زندانیان انقلابی ما گرفته تا مقاومت بر سر انرژی صلح آمیز هسته‌ای که حق مسلم ملت ماست و البته مقاومت 8 ساله در برابر رژیم بعثی و 40 دولت حامی وی و در این راه چه خون‌های پاک از جوانان این مرز و بوم که به خاک نریخت و لاله هایی کز آن نرویید؛ اما تأسف بار است وقتی شاهد آنیم که کسانی که دیروز خود را انقلابی می‌خواندند و در مناسب مختلف مملکت تکیه زده بودند امروز به این خون‌ها پشت کرده‌اند.

تاسف بار است وقتی می‌بینیم یک مهره سیاسی فراموش شده چگونه عظمت و اخلاص جوانان ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس را زیر سوال می‌برد و آنها را روانی می‌خواند و ارادات آنها به خاندان اهل البیت را از سر توهم و روان پریشی می‌داند.

محض یادآوری شما عرض می‌کنم که امام (ره) فرمودند که من دست و بازوی بسیجی را می‌بوسم و بر آن افتخار هم می‌کنند و در جایی دیگر می‌فرمود: « رهبر ما آن طفل دوازده ساله‌ا‏ى است که با قلب کوچک خود که ارزشش از صدها زبان و قلم ما بزرگتر است» او که با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت تا ما و شما امروز بتوانیم نفسی راحت بکشیم.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه مازندران

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی(تربیت معلم تهران)

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار