دارنده نشان نقره بازی های المپیک 2012 گفت: در مبارزه فینال مقابل حریف آمریکایی نتوانستم نكات و مواردي را كه كادر فني به من تذكر داده بود رعايت كنم و به همين دليل مغلوب شدم.

صادق گودرزي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: كشتي هاي پرقدرت و با برنامه اي را تا قبل از رقابت فينال گرفتم اما واقعا در مبارزه با باروفس آمريكايي زورم نرسيد.
 
دارنده دو مدال نقره جهان با بيان اين كه باروفس كشتي گير بزرگي است ادامه داد: جردن باروفس آمريكايي يكي از بهترين هاي وزن 74 كيلوگرم است كه در تمامي مبارزاتش موفق بود و با كشتي هاي خوبش در بازي هاي المپيك 2012 اين موضوع را ثابت كرد.

گودرزي تصريح كرد: قبل از شروع المپيك كادر فني شخص رسول خادم بارها با پخش فيلم مسابقات كشتي حريفان خارجي ام آنها را براي من آناليز كردند که تمامي نكات توصيه شده را در رقابتها رعايت كردم اما در فينال بي دقتي كردم و همين موضوع باعث شد رنگ مدالم نقره شود.

دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به اين سوال كه آيا مطرح كردن بحث خداحافظي اش از تيم ملي صحت دارد گفت: در رابطه با اين موضوع هنوز تصميم قطعي نگرفته ام و بعد از صحبت با پدرم و كادر فني تيم ملي نظر نهايي را اعلام خواهم کرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار