مجمع اتحاد دانشجويان جهان اسلام طي بيانيه‌اي از اقشار مختلف آزادي‌خواهان جهان جهت شرکت در راهپيمايي روز قدس دعوت کرد.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران مجمع اتحاد دانشجويان جهان اسلام به مناسبت روز قدس بيانيه‌اي صادر کردند. متن اين بيانيه بدين شرح است:

"سبحان الذي اسري بعبده ليلا من المسجد الحرام الي المسجد الاقصي الذي بارکنا حوله لنريه من اياتنا انه هو السميع البصير"

"منزه است آن خدايي که بنده اش را شبانگاهي از مسجد الحرام به سوي مسجد الاقصي که پيرامون آن را برکت داده ايم سير داد تا از نشانه هاي خود به او بنمايانيم که او همان شنواي بيناست."

جهان امروزه مقطع حساسي از حيات خود را سپري مي‌کند و در حال عبور و گذر به سمت يک مرحله تازه است و در اين شرايط حساس و پيچيده هر حرکت و عمل  کوچکي مورد توجه اذهان بيدار و تحليلگر قرار مي‌گيرد و در تمامي معادلات گرچه اندک و ضعيف ولي تاثير خود را خواهد گذاشت.

يکي از اين اتفاقات بزرگ جهان، بيداري اسلامي است. در طول تاريخ چنين وضعيتي در کشورهاي اسلامي نبوده است و اينکه احساس هويت احساس بيداري نه تنها در يک ملت بلکه در کشورهاي متعددي از کشورهاي اسلامي پديد بيايد و اين احساس بيداري و هويت برپايه اسلام باشد در گذشته اصلا وجود نداشته باشد.

مسلمانان بيش از يک و نيم ميليارد نفر از جمعيت جهان را تشکيل مي‌دهند و کشورها با قرار گرفتن در زمان و مکان حساس، موقعيت را بيش از پيش استراتژيک کرده اند،‌ بنابراين اين بيداي يک امر عادي نيست و نشان دهنده آغاز تحول در ساخت و نقشه جديد دنياست. در همين راستا خيزش ناموفق غرب به رهبري آمريکا براي تسلط هرچه بيشتر بر منطقه غرب آسيا و شمال آفريقا است.

 اين حرکت‌هاي از قبل برنامه ريزي شده با شکست و افتضاح مواجه گشته و اکنون شياطين بزرگي چون آمريکا و اسرائيل با حمايت‌هاي کورکورانه کشورهاي اروپايي از ظلم و استبداد اين شياطين در منجلاب و  گرداب بزرگي افتاده اند که خودشان موجب تشکيل آن شده‌اند و مروز شاهد آنيم که با شکل‌گيري موج جديدي از اعتراضات در سراسر آمريکا، رژيم غاصب صهيونيستي و اروپا وقايعي نظير آشوب‌هاي گسترده مردمي و موج 99 درصدي ضد وال استريت و ضد سرمايه داري، خود سوزي هاي گسترده و پي در پي در کانون و مرکز توطئه يعني رژيم غاصب صهيونيستي و بوجود آمدن اختلافات دروني بين احزاب و گروه‌هاي حاکم رژيم غاصب صهيونيستي، برگي جديد از دوران فروپاشي و تزلزل نظام پوچ و پوشالي سلطه و سرمايه‌داري غرب ورق خواهد خورد و روز به روز به تحقق وعده الهي در نصرت،‌ ظفر و پيروزي نهايي جبهه حق، که همان مسلمانان هستند نزديک و نزديک تر مي شويم.

مسلمانان بايد در سالروز جهاني قدس امسال با در نظر گرفتن تمامي جهات و شرايط روز جهان و اعلان برائت و دوري از دست نشاندگان مزدور کشورهاي غربي، با بصيرت، هوشمندي و تيزبيني با حضور حداکثري و همه جاتبه در همه کشورهاي اسلامي و غير اسلام‌خواهي، ضد استکباري و ضد استبدادي را تقويت کرده است و مطالبات زير را بيان مي‌کند:

1. تاکيد بر اتحاد، انسجام و همبستگي هرچه بيشتر و قوي‌تر در بين مسلمانان جهان و نيل به سمت تحقق و تشکيل امت واحده اسلامي.
2. تاکيد بر ادامه استقامتو پاداري مسلمانان مظلوم فلسطين تا آزادي اراضي اشغالي و قدس شريف.
3. جلب توجه و حمايت تمامي مجامع بين‌المللي بخصوص جهان اسلام دربه ثمر رساندن قيام‌هاي مردم مقاوم و رنج ديده فلسطين
4.حمايت و پشتيباني از جبهه مقاومت اسلامي
5.تعطيل شدن سفارت خانه ها و قطع تمامي روابط رسمي و غيررسمي کشورهاي اسلامي و آزادي‌خواه جهان با رژيم صهيونيستي
6.توجه به مسائل روز جهان اسلام از جمله آزادي قدس شريف، محکوميت جنايات ميانمار و محکوم کردن اقدامات تروريستي که با حمايت و غرب و صهيونيست‌ها به توسط دولت‌هاي دست نشانده مزدور در سوريه انجام مي گيرد.

در اين روز بزرگ امت اسلام حمايت، همدلي و همراهي خود را با ملت مظلوم فلسطين اعلام خواهد داشت و هرگونه جنايت و تضعيف جبهه مقاومت اسلامي را در هر نقطه از جهان اسلام محکوم مي‌کند، زيرا معيار حمايت ملت‌هاي مسلمان از دولتهايشان در کنار مظلوم بودن و ايستادن در مقابل جبهه استکبار و حاميان آن و رژيم غاصب صهيونيستي است.

مجمع اتحاد دانشجويان جهان اسلام ضمن دعوت از اقشار مختلف آزادي خواهان جهان جهت شرکت در راهپيمايي اين روز بزرگ براي مشاهده حضور هرچه بيشتر، قويتر و مسمم تر در راهپيمايي و تجمع روز قدس لحظه شماري مي‌کند تا بار ديگر همه آزادگان جهان در اقصي نقاط اين کره خاکي با قيام عظيم عبادي و سياسي در اين روز بزرگ مشتي محکم بر پيکره ياوه گويان و توطئه گران و يکتاپرستان وارد آورد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: راهپیمایی ، روز ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار