وزیر صنعت، معدن و تجارت از مناطق زلزله زده شهرستان هریس دیدن کرد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، دکتر مهدی غضنفری به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از بیمارستان شهرستان هریس که در زلزله دچار تخریب اساسی شده است، بازدید کرد و گفت: متاسفانه زلزله آسیب جدی به منطقه وارد کرده است ومقابله با این فاجعه حمایت جدی مسئولان را می طلبد.

وی در ادامه از روستای ولیلو از توابع شهرستان هریس که به صورت صد در صد دچار تخریب شده بود بازدید و از نزدیک با مشکلات مردم این روستا آشنا شد و به خواسته ها و آلام ایشان گوش فرا داد.

بنا بر اعلام مسئولان فرمانداری هریس 10 روستای این شهرستان به صورت صددرصد و 70 روستا نیز از 40 الی 70 درصد دچار تخریب شده است.

دکتر غضنفری بیان نمود: طبق اظهارات مردم روستای ولیلو مردم از نبود سرویس بهداشتی، حمام صحرایی، چادر، یخ و آب آشامیدنی در رنج ومشقت بوده و نیاز است که مسئولین در بر طرف کردن مشکلات فوق نهایت اهتمام خود را به انجام برسانند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اذربایجان شرقی نیزدر بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان هریس ضمن ابراز همدردی با مردم گفت: سازمان تعهد می نماید در کنار سایر اقدامات لوارم بهداشتی و مواد شوینده مورد نیاز مردم آسیب دیده این شهرستان را تامین نماید./س

برچسب ها: بازدید ، وزیر ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.